Thanks. Maar hij is wel bewerkt. Al zei iemand anders op het forum net ook al `een streepje komt er niet door het bewerken`. Er moet inderdaad wel al wat staan om het te verduidelijken...
hoop voor je dat hij duidelijker word.. ik heb helaas zelf ook vaak zulke streepjes gehad, zeker met die kruidvat 2v5. en toen helaas niet zwanger..
Ik zou er echt vreemd van opkijken als die testen allemaal indroogstreepjes hebben. Misschien anders een CB digital halen met indicator? Blijf doorduimen voor je!!
Ik ben toch bang dat het wel indrogers zijn.. Ik heb bij mijn vorige cyclus ook veel testen gehad zoals de KV 2 voor 5 euro.. Alhoewel ik bij het eerste berichtje op de tweede foto wel een heeeeeeeeeel licht roze streepje zie! Ik twijfel dus!
Eerlijk gezegd twijfel ik ook als ik de foto's zie. Heb ook weleens zulke testjes gehad, bleek uiteindelijk niks te zijn. Maar ik hoop het zeer voor je!!! En tja, eigenlijk zou het toeval zijn he op 2 verschillende merken zulke lichte streepjes.
Ik geloof er zelf ook niet zo in hoor. Die van de kruidvat is natuurlijk wel bewerkt. Op het origineel is hij bijna niet zichtbaar. Maar goed, er moet natuurlijk wel iets staan om dit te krijgen. Ben ook gewoon vreselijk onzeker. Verder na het roze van vrijdag en gister nog geen ongi. Als ik uitga van mijn 28 cyclus dan zou ik vandaag ongi worden en anders uiterlijk morgen. Ik heb niet meer getest want ik heb niets meer in huis. Mocht het nog zover komen dan wil ik woensdag pas weer testen. Maar het blijft inderdaad vreemd, op 2 verschillende....
Dit is nu die van gisterochtend, maar nu helemaal ingedroogd en niét bewerkt. Bekijk bijlage 312812 Bekijk bijlage 312813
heb je vandaag niet getest dan? weet niet goed wat ik ervan moet zeggen.. aan de ene kant lijkt t een mooi streepje.. maar aan de andere kant lijkt t weer een indroger.. blijft dus spannend
Nee, niet meer getest. Ze waren op. Morgen is uiterlijk mijn NOD. Morgen ben ik ook pas in de gelegenheid om een nieuwe test te halen en als het nog nodig is dan test ik woensdag.