Zal het dan tussen me oren zitten zucht.

Discussion in 'Zwanger worden' started by metans, Jun 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    Even van me afschrijven. Kan er wel met mijn vriend over praten maar die begrijpt dingen niet zoals vrouwen dat doen.

Wij zijn nu een jaar bezig met zwanger worden. Helaas heb ik vorig jaar 4 miskramen achter de rug gehad. Maar mijn cyclus is altijd weer op tijd geweest en kon me klok er op gelijk zetten. Nu had ik afgelopen maandag ongi moeten worden en voor mijn gevoel ging ik dit ook worden want een paar dagen ervoor heb ik 2 daagjes bruin verlies gehad. Meestal wordt ik daarna meteen goed ongesteld. Maar nu niks nada noppes. Wel de hele week al menstruatie gevoel, misselijk en erg moe. Hele tijd denk ik nu breekt mijn ongi door, en vind ik ook niet erg want dan kan ik veder maar gewoon helemaal niks. Mijn gevoel zegt me dat ik dus hartstikke zwanger ben (kan niet uitleggen waarom) maar de testen zijn steeds negatief. Bah wat een onzekerheid. Probeer het wat los te laten en volgende week nog eens te testen en anders langs de huisarts voor een eventuele bloedtest of mijn menstruatie voor next maand af te wachten. Moest het even van me afschrijven en eventueel ervaringen delen!

2. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    Ben je nu een kleine week over tijd?

3. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    Ja ;) had afgelopen maandag ongi moeten worden.

4. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    Ok ik zou idd even naar de dokter gaan. Ik denk niet dat het tussen je oren zit ;)
    Ik ga voor je duimen!

5. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    Dankje lief van je ik kijk het nog een weekje aan

6. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,843
    113
    Kan het zijn dat je eisprong toch later is geweest? Een negatieve test is in de meeste gevallen toch echt niet zwanger, zeker als je klachten door een zwangerschap zouden komen had je al wel een positieve test verwacht.

Het kan natuurlijk dat je eisprong later was deze maand en je dus officieel nog niet overtijd bent.

nizzie86 likes this.
  7. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Waarschijnlijk is je eisprong later geweest. Je kan zomaar eens afwijken zonder reden. Ik zou t even afwachten.

8. metans

metans Actief lid

Aug 28, 2014
    354
    113
    43
    Female
    Klopt. Ik ken het. Bij mijn eerste zwangerschap werd ik na mijn echo ook 2 weken terug gezet qua tijd. Helaas is dit een mk geworden. We wachten geduldig af.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,100
    15,650
    113
    Nabij Utrecht
    Wellicht was dat bruine een eisprongbloeding en ben je nog niet overtijd.
    Waar je kwaaltjes vandaan komen is dus progesteron ;);)

Share This Page