Onze zonen krijgen evenveel namen. Zelf heb ik 2 extra namen en mn broer maar 1. mn man heeft 2 extra namen maar zn zussen 5! Dus dat er verschil zit in aantal extra namen komt vaker voor. Verder vind ik Feline Fay ook wat dubbel op. Maar kies vooral wat je zelf mooi vind!
ik zou het zelf geen probleem vinden als de 1 wel een 2e naam heeft en de ander niet.. ik ken genoeg met kinderen waarvan de 1 wel 2e naam heeft en de ander niet..
Ik vind Fayline echt niet mooi, zo geknutseld omdat de eerste lettergreep Engels is en de tweede lettergreep NL. Ik krijg de neiging om het uit te spreken als Feelajn Feline vind ik mooier maar niet passen bij Silvano,twee compleet verschillende stijlen. Ik zou dan gaan voor Faylinn of Fay-Lynn. Ook niet mijn smaak (maar dat is Sylvano ook niet) maar past wel beter
dubbele naam ineens dat zou ik niet doen. Feline Fay klinkt misschien makkelijk achter elkaar. Maar dan staat er wel. F.F 'achternaam' dus 'ff'.... ff dit, ff dat
Het maakt toch echt helemaal niets uit of je eerste kindje één naam heeft gekregen en je tweede kindje twee namen? Ik zie daar niet zo'n probleem in. Fleur, omdat je het topic opent neem ik aan dat jij dat wel ergens vindt, of niet? Wat vind jij hier niet aan kunnen? En zet het eens tegenover een kindje met maar 1 lettergreep en een kindje met meer lettergrepen. Nog een vraagje, wil je de naam Fay ook echt gaan gebruiken of wordt alleen Feline de roepnaam?
Nee partner vindt het raar, net als beste vriendin vandaar mijn vraag hier. Ik denk dat we toch Faylinn of Fayline gaan doen Wilde dan Feline als roepnaam dus de naam Fay zou eigenlijk amper gebruikt worden...