Tom Tom (later wel geaccepteerd) Aghja Tom Tom een keer wat anders toch? Haha. Sommige namen snap ik niet zoals Joey. Is een gewone naam toch voor zover ik weet?
En het meisje Talula Does The Hula From Hawaii kreeg in 2008 hulp van de rechter om haar naam te laten veranderen, ze schaamde zich zo voor de naam dat ze zichzelf K noemde. Haha daar moest ik wel even om lachen
Geweigerde voornamen: 65 namen die in Nederland niet mogen (of mochten) | Vernoeming.nl Staan toch een hoop normale namen tussen. De meeste later wel geaccepteerd Joey Colinda Loraine Glenn
Tsjakkalotte.. Dat kan ook maar van één persoon komen.. Gelukkig voor dat meisje is het niet goedgekeurd! Ja, sommige namen zijn wel normaal..Maar zoals Osama Bin Laden enzo.. En Puntcomma?!
Tsjakkalotte, wat een sneue manier om aandacht te moeten krijgen. Haha, en Marieke Methadon, heel erg.
Grappig dat erin de lijst staat dat een naam geen betekenis mag hebben. Tegenwoordig hoor je niet anders met Storm, Bliksem, Bloempje, Mensje, etc.
bij mij om de hoek woont een osama, soms best zielig als je hoort hoe mensen op het mannetje reageren.
Nouja..osama is gewoon een heel veel voorkomende naam binnen de islam... Maar osama bin laden...slaat echt nergens op!
Dan zou ik in Saoudi Arabië ofzo gaan wonen, ik zou mn kind hier nooit Saddam of Osama noemen. Kun je dat arme kind echt niet aan doen. Is hetzelfde als je kind Joran of Adolf noemen, kleeft toch een hele nare bijsmaak aan vast.
Koran is toch niks mis mee? Tristan kan dan zeker ook niet? Er zitten heel veel mensen in de gevangenis die erge dingen hebben gedaan. Alle namen maar schrappen? Adolf of Osama is een heel ander verhaal.
Ik vind dat echt achterhaald... Als je de naam nou heel mooi vind... dan vind ik gewoon dat je die naam moet kunnen gebruiken... adolf,osama, joran,tristan, marc (dutroux) etc.. Ligt meer aan andere mensen als ze zich eraan storen... je bent toch niet die persoon? maar goed... das mijn mening...
Het kind heeft later wel met die boze buitenwereld te maken. Dat is het enige waar ik aan denk. Als mijn kind huilend thuis komt omdat hij gepest wordt met zn naam zou ik dat heel erg vinden.