Goedemorgen, Ik heb normaal een cyclus van 27 dagen (gemiddeld) Deze keer volgens FF mijn ei gehad op dag 15. Temp is nog steeds mooi hoog en heb dus gisterochtend een testje gedaan van kv (die waar je een kruis moet krijgen) en die was negatief nu vraag ik mij af, aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben en dat mijn temp nog mooi is, welke test julllie mij zouden aanraden.
Ik zou een kruidvat (2 voor 5) test doen.Ik heb er zelf een paar dagen voor NOD positief mee getest. Spannend!!! Veel succes
ik wou die doen, maar die was net uitverkocht dus heb dan maar die andere meegenomen gefeliciteerd met jullie dochter hoor
Bedankt . Bij ons hebben ze bij de Trekpleister dezelfde testjes als die van de kruidvat.Doosje en zo zijn ook hetzelfde alleen de tekst is iets anders.Kosten ook 5 euro voor 2.Misschien een optie?
Gewoon de clearblue + test. Daarmee testte ik ook vroeg positief. Ik denk dat die kruidvat test een beetje gehyped is eerlijk gezegd.
clearblue plus !! Daarmee kreeg ik een vette plus 4 dagen voor NOD, terwijl KV 2 voor 5 amper een streep liet zien (met dezelfde urine )
Ik vind die van Kv. 2 voor 5 ook erg fijn. CB+ vond ik iets minder duidelijk. Maar zo heeft ieder zijn voorkeur. Gewoon even kijken welke jezelf het fijnst vind. Ik ben heel benieuwd.