het hartje nog een keer beluisteren...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    toen ik in mn zwangere tijd naar de vk moest voor controle kreeg (zoals bijna iedere zwangere) het hartje te horen. wij hebben dat opgenomen met de telefoon, zodat we dat allebei konden horen wanneer we dat wilden.
    ik was het alweer vergeten, toen mn vriend van de week ineens zei: herken je dit? wat het het hartje van sophie, toen ze nog in mn buik zat! toen we dat hebben opgenomen was ik 3 maanden zwanger, sophie is nu 3 maanden oud. op dat moment lag ze heerlijk in mn armen en kreeg ik daardoor de tranen in mn ogen, vond het zo mooi.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geweldig toch!
    Die tranen heb ik al als ik Ruben uit zijn bedje haal als hij huilt....en dan meteen stil is als hij tegen mij aanligt.....*zwijmel*
    Wat een geluk he, zo'n wondertje!

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ....en dan meteen stil is als hij tegen mij aanligt...

ja dat heb ik ook, als ze bij een ander op de armen zit en huilt...

geweldig is dat

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Daar kan idd niets tegenop! Het leukste moment van de dag vind ik als hij mij 's ochtends wakker huilt. Als ik dan zijn deur open doe en zeg: er is hier toch geen verdrietig jongetje he!. Begint hij toch te lachen, echt heerlijk!

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Wat leuk dat je het hartje hebt opgenomen. Ik vergat het iedere keer, lijk mij heel bijzonder om weer terug te horen hoor.
    Mooi idee he dat het zo klein in je buik begon en nu zo heerlijk bij je is.

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ik kijk af en toe de 3d echo dvd en daar hoor je ook haar hartje zo schattig.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bibiche wat een idee, ik heb ook een dvd. Weet je dat ik al maanden helemaal niet meer aan die dvd gedacht hebt. Naaaaaah after zw dementie :)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Toevallig heb ik vanavond nog het hartje geluisterd dat ik toen heb opgenomen met de Angelsound, echt apart en ontroerend om dat weer terug te horen!

Deel Deze Pagina