Ik heb maandag 16 april een hsg gehad en het was zo pijnlijk was er al heel bang voor en het is me zooo tegen gevallen. Maar ben blij dat ik het gedaan heb. Maar heb nu een vraagje ik had altijd me eisprong precies op dag 14. Maar vraag me af of door de hsg me eisprong eerder of later komt. Of heeft dat geen invloed op je eisprong. Heeft iemand hier ervaring mee.
Ben ik ook wel benieuwd naar heb gister een hsg onderzoek gehad heb er nu nog last van was dat bij jouw ook? Of was de pijn meteen weg??
Ik had er ook nog last van, de dag zelf kon ik amper lopen en had ik echt pijn en de volgende dag ook nog steeds ongi krampen. eind van de dag had ik vrijwel nergens meer last van. En tot gister elke keer nog rose slijm maar is nu ook over.
Bij mij begon mijn mocht ik van de gyn de hsg als cyclus dag 1 rekenen, weet niet of het bij iedereen zo was.. Ik had er ook een kijkoperatie bij.
Ik heb niet echt bloed verloren na de hsg vind ik ook raar maar wrl de krampen. Mijn gyn belt me morgen zo ik het wel even vragen. Was er bij jullie iets uitgekomen??
Ik was in de ronde na mijn hsg zwanger geworden van mijn zoontje! Kwamen geen bijzonderheden uit de hsg.. Ik had weinig krampen.. Succes!
@pjpj bij is er ook niks uit gekomen alles was goed. En bij jou? @einad gefeliciteerd met je zwangerschap.
Krijg morgen de uitslag ze dacht misschien dat mijn eileiders erg smal waren maar dat hoor ik morgen. Hopen dat alles goed is en dat wij ook zo snel zwanger mogen zijn.
Hoi hoi dames Ik heb deze maand mijn hcg gehad en er stond een kijkoperatie gepland omdat zie niet alles goed konden zien was wel een doorgang dus moesten klussen want je was meer vruchtbaar hadden ze gezegd. Ik heb de hcg voor mijn eisprong gehad. Nu kan ik jullie het goede nieuws vertellen ben vandaag 1 dag overtijd dus ik dacht test maar maar zal wel niet komt door het onderzoek maar heb een lichte streep getest en volgens de omschrijving ben je dan zwanger dus het kan echt na een hcg! Wij zijn super blij!! Alle dames in afwachting succes en hopen dat t bij jullie ook zo n nieuws wordt