Beste (on)zekere NOD-ers, Ik heb maandag mn NOD en ik weet het ook echt niet meer. Vorige maand dacht ik echt zeker te weten dat het raak was, was ontzettend misselijk maar verder niet heel veel klachten. Deze maand ben ik niet zo misselijk, alleen met vlagen. Wel een hogere temperatuur (wel 0,3/0,4 graden dus misschien een griepje?) Bobbeltjes rond mn tepels en grotere, pijnlijke borsten, supermoe zo moe dat het je gewoon overvalt en alleen nog maar wilt slapen en ontzettende honger. Normaal ben ik helemaal niet hongerig dus dat is wel opvallend. Maar vorige maand heb ik gezien dat je lichaam je goed in de maling kan nemen. -Nu mijn vraag, mijn moeder is bij beide zwangerschappen de eerste drie maanden vd zwangerschap gewoon ongesteld geweest, weet iemand of dit erfelijk is? - En ik wil om uit de onzekerheid te zijn vandaag of morgen al graag testen maar ik heb ook begrepen dat het kan dat je positief test en dat je dan alsnog ongesteld wordt (en gezien mijn vorige vraag hoeft dat bij dan misschien niet eens te betekenen dat ik niet zwanger ben..?)? Hoe kan het dat je dan toch wordt? Vind het zo super moeilijk wat ik nu moet doen, of ik gewoon moet wachten. Zat te denken aan de Kruidvat test want die is gevoeliger toch? Hoop dat jullie me kunnen helpen! Succes verder allemaal met de vage onduidelijke klachten en aan de zwangeren van harte gefeliciteerd!