Ik kan het niet goed verwoorden, maar heb sinds een week een giga zeer gedeelte net onder mijn ribbenkast in het midden onder mijn borstbeen.Dit straalt vervolgens uit naar mijn linkerzij, en onderrug...Ik wordt er gek van! Kan slecht zitten, kan me "lig"niet vinden in bed, en heb daardoor amper aan geslapen... Het lijkt mij niet dat dit de darmen zijn..Die zitten toch niet zo hoog? Als ik klachten zou houden, zou ik dan de vk bellen of juist de Huisarts? Is dit herkenbaar voor iemand? GR CLaudia
Ik weet precies wat je bedoeld. Mn rug lijkt op het oment klem te zitten en gewoon zitten is echt moeilijk. Ik lig nu eigenlijk meer dan echt zitten, het is alleen heel vervelend op mn werk (werk op kantoor). Daar kan je eigenlijk niet echt lekker onderuit gaan hangen. Ik ben niet van plan om hier al te lang mee rond te lopen denk dat ik morgen mn fysio maar eens bel, misschien kan hij me helpen. Ik weet trouwens niet of er bijvoorbeeld iets bestaat waardoor je meer steun krijgt, net zoiets als een motorband of zo maar dan voor zwangeren? Liefs, Duveldraakje