Ik snap iets helemaal niet !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Channie, 13 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoii ik had een vraagje..?
    Jullie hebben het wel eens over een eisprong voelen...maar hoe voelt dat dan ik bedoel ik zou echt niet weten wanneer ik een eisprong ofzo heb hoor..?? hoop iets te horen 8)

    Groetjes Chantal
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je het voelt dan voel je een zeurend gevoel in 1 van je liezen.

    Als je het niet voelt wil niet zeggen dat het er niet is.
    Ik heb het nooit gevoeld en sinds het stoppen met de pil voel ik het wel ineens.
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik had drie uur lang heftige steken onderin mijn buik, niet specifiek de liezen, als het wel bij je liezen wegkomt is het altijd maar aan een kant.
    Dit was mijn eisprong, ik werd er ook niet goed van, het deed echt veel pijn.

    De veel vrouwen voelen het, en heel veel vrouwen merken er niks van.

    Groetjes
     
  4. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Het begint bij mij met een "drukkend gevoeld" die later aangevuld wordt met een paar uurtjes van, af en toe, steken in mijn buik aan de rechter kant (links heb ik nog niet gehad, maar ik heb het ook nog maar 2x bewust gevoeld) het "drukkende gevoel" blijft tot aan menstruatie. Ik temperatuur en doe ovutesten en hierdoor weet ik zeker dat het mijn eisprong is die ik voel. Dat "drukkende gevoel" zit volgens mijn gyn. in mijn darmen en dat heeft met het aanmaken van het hormoon progestoron te maken. Ik ben volgens de gyn een vrouw die daar erg gevoelig voor is en elk pijntje/veranderingetje voelt. Dit is niet iets wat heel veel voor komt hoor, dus als jij helemaal niets voelt is dat bijna nog normaler dan dat je het wel voelt.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    Groetjes Mar
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Bij mij lijkt het een beetje op menstruatiepijn maar lager in je buik, meer richting je lies, en ineens is dat over. Dan weet ik dat de eisprong heeft plaatsgevonden.

    Succes!

    Groetjes,
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina