Help, wie kan hier iets positiefs aan toevoegen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door BabyAngel, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier helaas denkelijk een miskraam.
    Vanmorgen een klein sliertje bloed bij de witvloed.
    Meteen naar het kruidvat gegaan en een test gedaan,helaas is die vele malen lichter dan vorige week en ga ik ervan uit dat dit mis gaat.
    Heb net urine gebracht om een blaasontsteking uit te sluiten op advies van mijn vk.
    Ik hoop nog altijd op iets positiefs maar ga al vast uit van het ergste zodat de klap niet zo hard aan komt.

Oh even erbij zeggen dat ik niet echt veel bloedverlies heb maar.
    Mijn onderbroekje is schoon,alleen als ik met toiletpapier een beetje naar binnen ga heb ik bruinige afscheiding erop.
    Ik weet dat dit kan in een zwangerschap maar die lichte test,die maakt me onzeker.
    Mijn vk blijft positief en probeert me rust te stellen,ik zit momenteel in een RollerCoaster van emoties:(

Hier de bovenste test van vorige week vrijdag en de onderste van vanmorgen zonder geconcentreerde urine.

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey meid, ik zou toch nog even afwachten... Hoe ver was je en kan je geen bloedtest vragen aan de huisarts?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vandaag zou ik 5+1 zijn.
    Heb net de ha gebeld en heb geen blaasontsteking,nu is het gewoon afwachten:(
    Had 28-10 een echo gepland staan om een mooi hartje te zien kloppen,nu mag ik die dag toch gaan om te zien of ik schoon ben..hoe dubbel is dat!':(

4. TanteTietelie

18 okt 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 2 jaar geleden een mk gehad maar bij mij was het veel bloed net of je ongi was
    ik hoop voor jou dat het gewoon een bloeding is en niks ernstigs
    helemaal omdat het maar een beetje is heb je een goede kans dat het goed gaat.
    kop op Babyangel

5. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Hee ga je er nu al van uit dat je een mk gehad hebt zonder officiele bevestiging? Laat je niet gek maken hoor meisje, je kan gewoon bloeden tijdens je zwangerschap, en een veegje kan geen kwaad......

6. Zwanger2014

11 sep 2013
    42
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb weleens gelezen dat je HCG niveau zo hoog kan zijn dat een zwangerschapstest het niet meer aan kan. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is!

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Babyangel: Ik zou even een CB digi doen met indicatie. Zoals eerder al benoemd is, kan de kv test lichter worden van meer HCG. Dat is bij de CB digi veel minder.
    Heb je ook veel buikkrampen?

Heel veel sterkte meid!

8. Jootjekadootje

Jootjekadootje Niet meer actief

Ik heb vandaag op 4 wk en 1 dag een miskraam gekregen, althans hoogstwaarschijnlijk. Veel krampen en bloedverlies als bij menstruatie, VK zegt ook dat het niet goed klinkt. Echt kl*te, ik was zo blij met mijn eerste zwangerschap. :(

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jij ook sterkte meid!
    Onze zwangerschap was niet gepland en echt als een verassing maar we waren in die week al helemaal gefocust op onze kleine uk.
    Ik heb geen buikkrampen en het bloedverlies is ook nog steeds minimaal,wel komt er af en toe een klein puntje helder bloed bij.
    Mijn maandverband is al 3uur schoon maar als ik met toiletpapier ietsjes naar binnen ga dan zit er wat aan het papiertje.

Morgenvroeg doe ik nogmaals een digi die ik heb gekocht net.
    Ik hoop op het beste maar ben er bang voor:(

10. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Meid, ik zou toch positief blijven hoor.. De test zegt niet perse zo veel. Als je geen krampen hebt en veel en helderrood hoeft het helemaal niks te betekenen hoor! Hier een aantal keer helderrood bloedverlies gehad en veel!! En zie m'n banner. Het kan heel goed een vaatje zijn die gesprongen is. Ik duim voor je!

11. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

sterke meid ik duim voor je :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte :(

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Helaas is het bloedverlies in volle gang.
    Volgende week maandag krijg ik een echo om te zien of ik schoon ben. :(

14. mamavang

mamavang Niet meer actief

he verdorie.. :(
    wat n ellende!
    Veel sterkte!
    knuff

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Knuffel en veel sterkte!

16. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Sterkte en dikke knuffel!
    Hier ook nog midden in miskraam, wat een ellende hee.
    Laat je vertroetelen, neem je tijd en rustig aan!

17. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah , vervelend dat je gevoel juist was. Wens je.veel sterkte!

Deel Deze Pagina