Kan dit ook voor een jongen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Babyengel, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Persoonlijk zou ik het dus niet kiezen voor een jongen, vind het echt meisjesbehang. Maar ben in de minderheid, merk ik ;). Vind het overigens wel leuk hoor!!

2. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik had dit behang ook bijna gekozen voor onze tweede zoon maar kwam later toch een andere tegen. Ik vind dus dat het kan voor beiden. :)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik vind het meer voor meisjes

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nee, ik vind het eigelijk niet kunnen, vooral als je kindje bij ouder word

Dit is ook echt de meisjescollectie van LIEF! :p kijk maar eens op hun website. je hebt er ook kussens/dekbedovertrekken,schilderijen, bedspreien enzo van en is echt voor meisjes.

ik ben ook heeeeeelemaal weg van die ''lovebirds'' zoals deze collectie heet, maar mocht ik weer een zoontje krijgen dan doe ik het niet en kies ik voor de STOER! variant ipv de meisjes :p

hier heb je nog meer behang van LIEF!

ik zou het witte behang kiezen wat overschilderbaar is en dan na de geboorte bijv rose of blauw maken, of bijv een neutrale kleur

Zoeken - wehkamp.nl

5. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik vind het kunnen, bij een meisje zou je allemaal roze accessoires gebruiken etc. Als je je accessoires in neutrale (niet meisjesachtige) kleuren houdt vind ik het wel kunnen.

6. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ja heel leuk!! Ook voor een jongen :)

7. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuurlijk kan dat, erg vrolijk.
    en hoe je verder aankleed met accessoires of
    kleuren kun je er meer meisjes of jongens stijl van maken toch!

wij hebben gekozen voor neutrale kleuren op de muren, taupe en wit, en daarna met accessoires en kleurtjes er een meidenkamertje van gemaakt toen we wisten dat er een meid in mijn buik zit.

Ook handig voor later als ze wat groter is, we kunnen er alle kanten mee uit.

8. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik vind het meer voor meisjes, omdat er ook roze in het behang zit.

9. Ik vind de rest van lief! niet leuk, ik wil juist iets schattigs wat babyachtigs en vrolijks tegelijks.

En dat er roze in zit, is dat dan gelijk wat het meisjesachtig maakt? Je kan een jongen toch ook een roze polo aandoen?

Bovendien zal de kamer toch anders worden als het kindje 1 wordt, bij mijn zoon vond ik het na 1 jaar ook te babyachtig en dat was wel echt op het geslacht afgestemd btw.

Maar als jullie nog andere vrolijke behangetjes vinden, let me know, want ben er nog niet helemaal uit.

Deel Deze Pagina