Hallo allemaal, Ik ben net nieuw op dit forum, maar ik heb gelijk al een vraagje. Op 11 mei ben ik ongesteld geweest en daarna niet meer begonnen aan de pil omdat mijn man en ik graag aan kinderen willen beginnen. Op vrijdag 27 mei kreeg ik enorme steken links in mijn onderbuik en had ik veel draderig slijm. Deze steken bleven aanhouden tot en met zondag 29 juni. Op 12 juni ben ik ongesteld geworden en ik kon dus terug rekenen dat die zondag 29 juni dus mijn eisprong was geweest (precies 14 dagen ertussen)Ik was enorm opgelucht dat ik ongesteld werd omdat ik zo precies wist dat ik de eisprong gevoeld heb en dat mijn lichaam goed werkt. Ik had een cyclus van 32 dagen. Uitgaande van een cyclus van 32 dagen zou ik nu vandaag 30 juni, mijn eisprong hebben. Maandag 27 juni kreeg ik ontzettende pijn in mijn onderrug en ik merkte op dat er wat Lichtroze slijm in mijn onderbroek zat. Dit was niet echt rekbaar slijm. Dinsdag kreeg ik ineens buikpijn, precies onder mijn navel. Rond etenstijd kreeg ik het ineens koud en begon te bibberen als een gek. Mij rug werd gloeiend heet. Na een half uur trok het weg en merkte ik op dat ik 38.5 graden koorts had. Normaal heb ik een temperatuur van 36.6. Ik had ook enorme hoofdpijn. De koorts zakte later in de avond rond 37.5, maar de buikpijn bleef aanhouden. Ook de dag erna op woensdag bleef ik pijn houden onder mijn navel. Mijn temperatuur nog steeds rond de 37.5 graden en in de middag merkte ik heel klein beetje bloed op tussen mijn slijm. Vandaag een dag later heb ik nog steeds buikpijn. Maar ik vraag mij af waar dit mee te maken heeft en waar die plotselinge koorts/verhoging vandaan komt. En natuur dat roze slijm. Zou het een verband hebben met elkaar? Is het de eisprong? Of is mijn eisprong eerder gewrest en is dit de innesteling? Of is er iets anders aan de hand? Kortom een hoop vragen gaan er door mijn hoofd. Heeft iemand een idee of heeft een vergelijkbare ervaring gehad?
Hoi, Ik heb een hele onregelmatige cyclus, en voel +/- 14 dagen voor menstruatie ook buikkrampen en lage rugpijn, soms ook beetje koortsig ( griepverschijnselen)! Nu is mij weleens verteld dat je de daadwerkelijke eisprong niet kunt voelen, maar degroeispurt van je ei in de laatste fase voor eisprong. Maar ik denk ook dat ik rond die dagen meest vruchtbaar ben, al doe ik niet aan ovtesten of temperaturen of slijm meten! Dus wij gokken daar altijd op, en feesten rond die tijd heel regelmatig! Succes!