Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shellyx, 28 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shellyx

Shellyx Actief lid

28 jun 2016
    100
    1
    16
    Heeyheey ,
    Ik ben nieuw hier en ik vroeg me af of hier vrouwen zijn die ervaring hebben met de Mat Care testen heb net 3 besteld ze komen morgen binnen er staat dus bij dat je 6 dagen voor de menstruatie al kan testen. Dit is voor mij de 2de ronde voelde deze maand ook mijn eisprong en ik en me vriend hebben daarvoor en op de dag zelf gemeenschap gehad dus de kans ik groot dat het raak kan zijn 😊
    Hoop dat hier iemand wat ervaring heeft met vroeg testen

Xx

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zegt mij niets deze testen. Zelf heb ik altijd kruidvat 2voor 5euro gebruikt en zijn okk gevoelig waarmee je al vroeg mee kan testen tot ong 4 dagen voor je NOD.
    s6 hoop dat je een posi test krijgt!

3. Shellyx

Shellyx Actief lid

28 jun 2016
    100
    1
    16
    Bedankt voor je reactie bianca , als deze niet werken dan ga ik die van de kruidvat uitproberen !

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De kans dat het raak is is aanwezig maar een normaal vruchtbaar koppel heeft gemiddeld per maand zon 20% kans op een zwangerschap dus dat jullie op de juiste dagen sex hebben gehad wil helaas niet zeggen dat het raak is.
    Je kan altijd voor je nod testen maar aangezien het soms een aantal maanden kan duren voor het raak is kan dat een dure hobby worden

5. Shellyx

Shellyx Actief lid

28 jun 2016
    100
    1
    16
    Dat is wel erg weinig 😔 , ik moet 4 juli ongesteld worden en me temp schommelt tussen 36,8 en 36,6 bij de meeste vrouwen is het als het goed is 37,0 als ik het goed heb , heb vandaag al gestest die was negatief morgen een gevoeliger test er tegen aan gooien , heb nog een beetje hoop !

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dat je temperatuur nu wisselt tussen 36.6 en 36.8 zegt niks als je nu pas aan het temperaturen bent. Daar kun je pas iets uit aflezen als je vanaf de eerste cyclusdag je temperatuur bijhoudt..

Ook heeft iedere dag testen niet veel nut, kun je beter er een dag tussen laten. Hcg verdubbelt om de dag.

7. Shellyx

Shellyx Actief lid

28 jun 2016
    100
    1
    16
    Ik temp al vanaf dag 1 de laatste dagen schommelt het vooral tussen die 2 dat viel me wat op de vorige maand toen ik ongesteld werd daalde het even en toen ik ongesteld werd was me temp 37.2 dus daar kon ik niet zo veel uit maken , zit nu op 9 dpo ik denk dat ik het vrijdag weer probeer met testen.

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als je hier op het forum bij temperatuurkaartjes of in dit topic je kaartje zet kunnen we meekijken ;). Fijne site/app is fertilityfriend.com

9. Shellyx

Shellyx Actief lid

28 jun 2016
    100
    1
    16
    Ik zocht al een site waar ik me temp goed in overzicht kon zetten , bedankt voor de tip !

Deel Deze Pagina