Volgens mij heeft hij mijn besluit geroken. Hij belde terwijl ik aan 't werk was. Hij was bij het eerste aan het kijken. Wou hierheen komen om te kletsen. Nou, prima. Moest tot elf uur werken. Kwart voor 11 een bericht dat het licht even uitging. Heb gevraagd voor duidelijkheid of hij echt de lamp op toilet ofzo bedoelde of z'n bewustzijn. Kwart over 11 weer een bericht dat z'n bewustzijn was en nogmaals weg was gevallen. Hij is met veel moeite thuis gekomen, noemt zichzelf nu ziek. Maargoed, dit zat er aan te komen na al het gedoe en overuren maken. Hij heeft gister 18! uur geslapen. Morgen de bekerfinale. Heb hem zo ongeveer gedwongen niet zelf te gaan rijden zo'n stuk. Lochem - Rotterdam. Hij zou kijken hoe hij zich morgen voelt. Dinsdag heeft hij nachtdienst en voor de tijd wilt hij samen koken en eten. Hij heeft eerst gesprek op 't werk en komt daarna hierheen mocht hij 'beter' zijn.
pfffff ik dacht dat je al onderhand met hem gepraat had. Als ik het zo lees was ik allang al klaar geweest. Die gozer moet ff volwassen worden en een schop onder zn kont krijgen. Ik hoop dat het niet bij deze ene keer blijft en dat hij daarna weer terugvalt in de oude situatie. Hij neemt jou zo emotioneel en lichamelijk helemaal mee in zn elende. Ik zou zeggen kies voor jezelf op dat moment. Super respect dat je het zo lang volhoudt
smsjes dat het licht even uitging en dat soort gein.. komt op mij ook wel een beetje over als aandachtzoekend.. Geniet hij stiekem ook niet ontzettend op jouw ongerustheid? Zeg m lekker te doen wat hij niet laten kan en dat het balen voor m is dat het licht uitging maar dat dat z'n eigen schuld is. Kijken hoe hij dan gaat reageren.
Dat is ook aamdachtszoeken. Mijn ex smste altijd over zelfmoord, op een gegeven moment doet je dat echt niks meer. Hij heeft het nooit echt gedaan trouwens.
Heb hem ook gezegd eigen schuld, dikke bult. Hij was in de hal en kreeg vandaag een sms van vriendin of het allemaal wel goed met hem ging. Zij was gister ook in de hal. Nouja, ik hoor dinsdag wel wat hij te melden heeft. Als hij niks aan zijn gedrag wilt doen, is het klaar. Sta er wel achter nu, gaat zo niet langer.
Sorry, zal even updaten. Tis klaar, over en uit. En ik? Ik ben gebroken. Hij is hier geweest, we hebben gepraat, veel gepraat. Donderdag wederom veel gepraat. Hij weet de afgelopen 2 jaar gewoon niet wat hij nu wilt. Het voelt zo goed voor hem tussen ons, maar hij is bang. Bang voor wat weet ik niet. Als hij hier is, gaat alles super. Zodra hij de deur achter zich dicht trekt is het hopeloos. Hij begrijpt dat ik niet meer kan. Het lijkt hem nu niet veel te doen. Zijn norsigheid en eigenwijzigheid laat het niet toe om gevoel te laten zien. Nouja, het komt iig niet meer goed denk ik. Niet als hij niks aan zijn gedrag wilt doen. Het doet pijn, veel pijn, maar uiteindelijk zal het beter zijn. Ik dacht echt dat dit hem was. Vanaf het begin klopte alles gewoon. Hoe meer hij zichzelf bij me kon zijn, hoe beroerder zijn buien werden. Bah