Hallo, Ik weet het even niet meer, ik heb onregelmatige cylcussen varierend tussen 29 en 36 dagen nu ben ik deze maand begonnen met ovulatietesten best vroeg al dag 9 na mn eerste dag van laatste menstruatie maar kan ik de test van 1 mei als goede ovulatietest zien? Dat zou dan dag 11 zijn en lijkt mij zo vroeg in mn cylus? Alvast bedankt
Hij is niet even knal maar toch zou ik het voor de zekerheid gezellig maken,misschien dat hij niet harder knalt .dat heb ik ook eens gehad met een dipstick ,hij was wel donker maar nog net niet even donker en had de cb erbij gepakt en die gaf echt een smiley
Tipje Na altijd lange cyclussen gehad te hebben, had ik afgelopen ronde ook ineens op dag 11 een piek en op dag 13 mij ei dus kan wel... Het ligt vaak tussen dag 12-16 in je eisprong.
Oh fijn molensteen dan weet ik dat het dus wel kan kloppen de ovu test van vanmorgen is helemaal wit dus ik ga er toch vanuit dat het mn lh piek was dan wordt het vanaf nu afwachten Zie dat jij ook bezig bent voor nummer 2 hoop dat je snel zwanger mag zijn