Wat maken jullie met kerst? Ik ben nog op zoek naar een lekker vleesgerecht met allemaal ditjes & datjes.
hai ik had een tijdje geleden ook een topic geopent met tips voor de kerst daar stonden leuke tips voor sites bij. Ik eet nu eerste kerstdag een amuse met eendenborstfilet en salade en dan een simpel soepje met paddestoelmix en dan zeeduivel uit de super de boer 2008. en dan doe ik er groente buidelitjes en asperge buideltjes van de Ah bij en natuurlijk kerstfrituur aardappeltjes. toetje weet ik nog niet. en tweede kerst dag moet ik weer dan eet ik varkenshaas met appelchutney sausje en roerbak witlof met spekjes en roomsaus. succes en veel plezier met het zoeken.... ik heb nu de supermarkt boodschappenlijstjes stress haha
kerstavond zijn wij thuis gaan wij Vis Gourmetten met zijn 2tjes en dochtertje. 1ste kerstdag eten wij bij mijn schoonfam dus geen idee, wel weten wij dat het een 4 gangen dinee word. 2de kerstdag komen mijn ouders hier en gaan wij een soort van lopend buffet maken van vis en vlees.
Op 1ste kerstavond komen mijn schoonouders bij ons eten. Tot nu toe staat er als hoofdgerecht lamsracks in de planning. Een voorgerecht van garnalen en als toetje cheesecake. Als bijgerecht heb ik groenten en aardappelkroketjes.