N.a.v. het show je woonkamer topic, jullie mening gevraagd. Ik heb 2 nieuwe schilderijen gekocht voor in de woonkamer, maar staat dit bij elkaar? en wat voor kleur accessoires/kussenhoesjes zou je hier bij kiezen? De bovenste is de skyline van san fransisco (voornamelijk met veel paars) De onderste is een schilderij van parijs met alle gebouwen (voornamelijk veel blauw) PS. De beschermhoekjes zijn er nog niet af zie ik net Bekijk bijlage 255074
Het gaat erom wat je Zelf wilt. Als de meerderheid zegt dat het niet mooi is ga je ze dan ook niet ophangen??? Jij vond het mooi anders had je het niet gekocht! Ik zeg veel plezier ervan
ik had er eerst een gekocht (de blauwe van parijs), maar vond die niet helemaal in onze inrichting passen, maar het schilderij vond ik prachtig! toen heb ik de paarse gekocht om te kijken of dat stond, maar 1 aan de muur vind ik een beetje kaal (maar misschien moet ik er aan wennen), dus ik dacht misschien beide? maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen vandaar dat ik jullie mening vraag ik kan ze nog terug brengen.
Ik vind het ook niet mooi. Bij elkaar is het te druk maar als je er maar 1 ophangt vind ik het wat iel.
daar loop ik ook tegenaan, dat 1 inderdaad wat iel is. Ik moet er wel bij zeggen dat we de rest van de woonkamer erg rustig hebben. Geen poespas e.d., enkel wat plantjes
Waarom laat je niet een mooie foto maken en laat je die panorama afdrukken op Canvas hebben wij ook gedaan voor boven de bank
Alles kan tegenwoordig, maar vind t niet echt mooi... Het oogt erg rommelig en vind ze te klein voor aan zo'n grote muur. Ik zou ze eerder in de hal hangen, en dan apart of recht boven elkaar. Ik ben meer van 1 groot schilderij of 2/3 vierkanten naast elkaar. Maar als jij t leuk vind, leuk dan toch! Ieder zn eigen smaak
echt klein zijn ze niet, ze zijn 1.20 breed. De muur houdt iets verder dan het plaatje ook op volgens mij lijkt de kamer groter op de foto. Ik vind het maar lastig!
En als je er 1 doet op een gekleurd vlak? Dat je dus eerst een vlak op de muur schildert in een bijpassende kleur. Dan oogt het groter en wordt je blik echt op het schilderij gevestigd. Als je ze alle 2 doet zou ik ze wat verder uit elkaar hangen. Of bijv. recht onder elkaar met de breedte van het schilderij tussen de schilderijen als wit vlak. Succes!
Ik vind ze wel mooi maar niet voor zo dicht bij elkaar, een beetje meer na links en de ander na rechts beetje meer afstand en je hebt al een ander gezicht.