Sorry, ik bedoelde dat ik het niet goed kon zien omdat de foto best van veraf is dus ik kan de kleuren etc niet goed zien. Of het bij elkaar past dus.
Ik vind ze ook niet mooi maar ik hou ook helemaal niet van teveel kleur in huis.. Als jij ze wel mooi vindt zou ik zeggen: lekker ophangen! Het is jouw huis
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet mooi.. Maar ons huis is grijs met wit.. strak, weinig poespas. Ik zou als ik jou was kiezen voor 1 schilderij boven de bank.. en dan niet 1 van die 2 hahaha.. maar iets met bruin/beige/wit. iets wat de afmeting heeft van die 2 schilderijtjes samen.. Maar goed dat is mijn mening hahaha.. zoveel mensen zoveel smaken
Ik zou een okergele achtergrond doen en dan niet te klein: een groot staand rechthoek die 'achter de bank verdwijnt', met de breedte van de bank. En ik zou ze iets lager hangen, zodat de bank en de schilderijen meer één geheel vormen. Dit is wel ineens veel meer kleur en daar moet je van houden natuurlijk...
Ik vind het niet zo mooi, 2 is teveel van het goede denk ik. Maar als jij vindt dat het kan, gewoon doen! Een huis moet vooral een thuis zijn, een plek waar JIJ je thuis voelt, geen toonzaal van een meubelzaak.
Bij ons past het niet bij het interieur maar mijn voorkeur zou uitgaan naar de eerste met ophangen omdat die iets rustiger oogt
ik vind het eerste schilderij opzich wel mooi, maar die 2 passen zo wie zo niet bij elkaar, dat kan je in mijn ogen niet samen ophangen, als je iets van schilderijtejs wil op hangen zou ik een 4 luik kopen ofzo, iets wat echt opelkaar afgestemd is. ik zou geen van deze 2 in de kamer ophangen, de bovenste zou bij mij wel in een hal ofzo mogen hangen. maaar goed dit is mijn mening.
Zou er ook maar 1 ophangen en dan afwisselen. Maar ik hou er van als er niet te veel aan de muur hangt
Ik denk dat bij jullie boven de bank 1 of 2 canvasschilderijtjes mooier zal staan. Ik hou dr ook niet zo van.
ik vind het best stom hoe sommigen het schilderijtje afkraken... ze vroeg dit:Ik heb 2 nieuwe schilderijen gekocht voor in de woonkamer, maar staat dit bij elkaar? en wat voor kleur accessoires/kussenhoesjes zou je hier bij kiezen? Ze vroeg niet of het mooi is ja of nee.. ts ik zou 1 schilderij boven de bank hangen en dan wat fel gekleurde accesoires zoals kussens etcc
Op zich is er niets mis met de doeken afzonderlijk, het is mijn smaak niet maar jij zult mijn doeken ook niet mooi vinden. Persoonllijk zou ik de blauwe laten hangen en dan wat blauw/zilver/zwart dik gestreepte kussentjes (zilver glanzend, blauw fluweel en zwart katoen of pluche gemixt in 1 kussenhoes). De paarse vind ik eigenlijk niet mooi voor in een woonkamer, het ziet er nogal 'goedkoop en jaren 80 uit' (uiteraard moet je dit totaal niet verkeerd opvatten). Kussenhoezen die hierbij zouden passen worden als snel te trashy denk ik. De paarse is bijvoorbeeld wel leuk voor in je slaapkamer met een donker paars zijden/glanzend dekbedovertrek en zwart met donkerpaarse gordijnen en dan fuchsia roze kussentjes ter decoratie, Anyway, ik hoop dat je er wat aan hebt. En zo niet, ieder heeft zn eigen smaak!
volgens mij is de titel van het topic: kan dit / staat dit ? Tips ? Dus zoals ik ( en vele met mij ) het lees vraagt ze ook om de mening van iedereen of het staat .. Maar goed TS: Ik houd hier absoluut niet van het is niet mijn smaak maar smaken verschillen natuurlijk Ik zou er dan 1 ipv 2 ophangen, het word anders te druk.
ik ben er uit en heb ze terug gebracht. Ik ga op zoek naar iets groters ipv 2 kleine thnx voor de tips! ik heb overigens wel 2 leuke nieuwe kussenhoesjes gekocht van Riviera Maison! moest het even melden View attachment 255340