Oooooooh die kussen hoezen zijn leuk!!!!! Dan zou ik voor 1 groot schilderij of 2 vierkanten naast elkaar kiezen in deze kleuren!
Ik zou voor of heel groot gaan of een drieluik Zelf decoreer ik nooit met even aantallen maar altijd oneven (1,3,5,7,9)
Die zijn nou echt leuk! Ik wil ook.. En denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt. Schilderijtjes waren best leuk, maar het kan nog veel leuker. Iets groters in dezelfde stijl misschien?
ik denk dat ik maar gewoon eens voor inspiratie op internet ga kijken naar wat het beste in ons interieur past. Ik wil het sfeervol, maar toch modern houden. Misschien heeft iemand leuke ideeën? Of foto's/afbeelding zou nog beter zijn!
Sorry, het is ook totaal niet mijn smaak. Vind die schilderijtjes idd erg druk, beetje afgezaagd en weinig zeggend. Tenzij het een souvenir is van één van je reizen.... Ik zou een mooie grote canvas laten maken, van jullie zoontje bvb, en die ophangen.
daar ben ik dan weer niet zo van, een groot canvasdoek met een foto van een van ons. Ik heb hier ook al het een en ander aan fotolijstjes staan, maar bedankt voor het meedenken
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest van jullie huiskamer eruit ziet.. vind het een beetje lastig zo.
ik heb net even de foto's in je album bekeken maar weet je wat volgens mij heel erg leuk is bij jou, boven je bank, een groot vlak verven, in de kleur van je vouwgordijn en daar dan allemaal witte fotolijstjes in hangen, verschillende formaten en dan beetje barok styl, en daar mooie foto's in ophangen. dan hou je het mooi rustig maar is het wel 'echt' wat! ideetje....?
Het is niet mijn smaak, ik hou helemaal niet van dit soort schilderijen....maar goed, als jij het mooi vindt, gewoon lekker ophangen hoor. Het zal ook vast een kwestie van wennen zijn
je kan natuurlijk ook een leuke kleur gebruiken, of die kleur die je op de ander muur hebt, is ook mooi! er is trouwens ook behang te koop met waar fotolijstje opstaan, plak je dat bv op een groot schildersdoek [action] en daar foto's op.