Hoi meis fijn weer wat van je te horen blijf aan jullie denken.. Heel veel sterkte en een dikke knuffel !
Ook ik wil je nog een keer kracht toewensen. Het is zo'n oneerlijke strijd die jullie strijden. Ik heb super veel respect voor hoe je het doet. En een diepe buiging voor jullie meisje. Twee kanjers zijn jullie!
Och meid heb je verhaal gelezen met tranen in me ogen ! Wat een strijd die jullie moeten leveren. Ik wil jullie alle kracht toewensen om deze vreselijke strijd te leveren . Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
Wat een vreselijk trieste situatie Ik duim heel hard voor jullie op een wonder! Heel veel sterkte voor de aankomende tijd.
Denk vaak aan jullie en ben benieuwd hoe het nu is. Volgens mij ben je nu op het eind van de zwangerschap?? Veel sterkte met alles.
We hebben jammer genoeg afscheid moeten nemen van ons meisje .. Ze was overleden Ondanks de zichtbare afwijkingen was ze zo mooi maar ze voelde zo koud .. Ik wou haar heel de tijd warm houden en hoopte dat ze alleen maar sliep, maar dat was niet zo mijn kleine meisje lag gewoon dood in mijn armen het was net of ze sliep, ik voel me nu zo leeg, het dringt nu pas tot me door dat ik niet meer zwanger ben dat alles voorbij is .. Dat ik niet meer voor "2" hoef te leven en dat voelt zo leeg en hard .. Ik mis haar nu al het besef dat ik haar nooit zal zien opgroeien is zo hard .. mijn buik is ook niet veel kleiner op geworden wat ervoor zorgt dat ik nog steeds denk dat ze er nog zit .. Ik krijg ook bijna geen hap door mijn keel, de honger is weg .. Ik heb redelijk veel last van naweeën en de pijn in mijn rug door die epidurale wat het nog extra moeilijk maakt ik voel me moeder maar zonder baby .. wat echt wel pijn deden toen ze die zette .. De meeste vrouwen hebben daar geen pijn van als ze gezet word omdat het tijdens weeën gebeurd maar ik heb ze dus heel goed gevoeld omdat er nog niks aan de hand was toen zat ze nog veilig in haar "nestje" en nu is alles voorbij, kan ik alleen maar wachten tot ik haar urne bij me heb ...
Jullie mogen ook altijd privé berichten sturen met vragen, ik zal altijd blijven antwoorden en bedankt voor al de steun de voorbije maanden!