Och meis toch Wat afschuwelijk en verdrietig... onvoorstelbaar waar jij doorheen moet gaan. Heel veel sterkte, ik hoop dat je omringd wordt door veel liefhebbende mensen.
Wat ontzettend verdrietig nieuws ik snap heel goed hoe leeg je je nu moet voelen, letterlijk en figuurlijk. Wat een vechtertje was jullie meisje. Wanneer is ze geboren? Ze hebben de bevalling ingeleid? Heel veel sterkte en kracht toegewenst meid, voor jou en je man. Ik hoop idd dat je af en toe nog eens van je laat horen. Dikke knuffel lieverd!
Ik heb ook ontzettend met je meegeleefd, wat is t leven toch ontzettend oneerlijk. Had zo gehoopt voor je, dat t anders was gegaan. Tranen in mijn ogen, wens jou en je man heel veel sterkte.
Weet gewoon eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Wat een heftige en verdrietige tijd hebben jullie doorgemaakt de afgelopen maanden. Heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie meisje en heel veel kracht en sterkte voor de toekomst. Dikke knuffel
Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!!! Ik denk dat iedereen op het forum erg met je heeft mee gehoopt op een goede afloop. Dit is de ergste nachtmerrie voor alle zwangere vrouwen en jij en je man zitten er midden in. Dat lege gevoel moet echt vreselijk zijn 😭😭😭😭
Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel! Weet gewoon niet wat zeggen... Ik had het jullie vechtertje zo gegund om deze strijd te winnen!
Ach meis wat een verdriet....ik had zo anders gehoopt, maar het mocht niet zo zijn Heel veel sterkte ook voor je man.
Even geen woorden...even helemaal stil...heel veel sterkte,ik denk aan jullie An angel in the book of life, Wrote down an infants birth, And mentioned als he closed the book, To beautiful for earth.
Lieve hoopvolle meid.. Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht om dit grote verlies te verwerken...
"Jij lief klein winterkind Zo zeer door mama en papa bemind We weten dat je altijd stralen zal als het allermooiste sneeuwkristal" Sterkte
Gecondoleerd met dit grote verlies, maar toch ook gefeliciteerd met de geboorte van je meisje.. hoe dubbel dit ook klinkt.. Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen voor nu, en de tijd die komen gaat.. zo oneerlijk..