Hoe gaat het nu met jullie. Ik denk toch elke dag even een moment aan dit topic en hoop toch zo dat het allemaal naar omstandigheden goed gaat.
Je topic er weer even bijgezocht... Zodra je eraan toe bent, laat je dan weten hoe het met jullie gaat?
hey meiden, bedankt voor de mooie woorden maar het is zo goed als zeker dat dit geen goede afloop zal hebben ik ben afgelopen week naar het ziekenhuis geweest en ze groeit praktisch niks meer bij .. ik ben nu 26 weken en ze weegt naar schatting amper 200 gram komende donderdag moet ik opnieuw gaan en kijken ze verder .. haar hartje klopt mooi en sterk verder ..
O meis wat een verschrikkelijke zwangerschap zo.je zit tussen hoop en wanhoop in.vind het zo erg voor jullie en elke keer weer hoop ik op een wonder. Maar wat je zelf al zegt 200 gram pff..maar wat is ze ongelofelijk sterk..loopt je banner voor? Meis ik denk aan jullie en blijf hopen.fijn dat je af en toe wat laat horen ..heel veel sterkte en kracht toe gewenst..een hele dikke knuffel.
Ik vind het zo moedig en sterk van je dat je het zo volhoud en er toch nog van probeert te genieten. Jullie meisje lijkt erg op haar moeder! Een echte volhouder! Heel veel respect voor je meid, je kunt merken dat jullie ongelofelijk veel van dit kindje houden! Ik wens jullie alle goeds toe!
Wat een vreselijk gevoel moet dat voor jullie zijn. Ze is zo sterk maar ze maakt waarschijnlijk gewoon geen kans, wat afschuwelijk Laat je het weten zodra je eraan toe bent wat de artsen na donderdag besluiten? Denk met grote regelmaat aan jullie...
Lieve meis, met tranen in mijn ogen heb ik net je hele topic gelezen. Wat ben jij een liefdevolle moeder!! Verder kan ik helaas niks zeggen wat je pijn en onzekerheid kan wegnemen bij jou en je man, maar er wordt aan jullie gedacht. Heel veel kracht gewenst!
Wat lief dat je ons een update geeft. Elke keer als ik je stukjes lees denk ik weer wat is het allemaal toch oneerlijk. En wat hoop ik voor jullie, tegen beter weten in dat ze jullie dochtertje een kans kunnen geven. Maar jeetje 200 gram 😐 dat is nog zoo klein. Heel veel sterkte de komende week en voor jullie en jullie vechtertje!
Ach meis toch,ik vind je zo moedig en dapper overkomen,je hebt ook geen keus,dat weet ik.Ik weet niks beter te zeggen dan heel veel sterkte en jullie zijn in mijn gebed.
Lieve Hoopvolle meid Ook ik denk met grote regelmaat aan jullie. Ik heb enorm veel bewondering voor hoe je hier mee om gaat en wat is jullie meisje een dapper vechtertje!!! Donderdag dus met de artsen verder kijken, och wat lijkt me dat weer een moeilijk moment Ik wens je enorm veel sterkte en weet dat er door heel veel dames hier van ZP aan jullie gedacht wordt! Dikke knuffel