Wij hebben een dochtertje Norah en ik ben nu zw van onze tweede. Wat denken jullie van Norah en Hannah? Thanks! Gr Cin
jij/jullie moeten doen wat jullie zelf vinden! persoonlijk vind ik dat 2 namen aan de ene kant veel op elkaar lijken (int gehoor) maar aan de andere kant zijn het ook wel weer 2 uitersten. Norah is wat pittiger, hannah klinkt weer wat liever.
Moeilijk om daarover een mening te geven, maar vind het zeker niet verkeerd hoor! Moet er gewoon bij zeggen dat het qua smaak mijn namen niet zijn, maar bij elkaar passen doen ze wel
ik vindt het echt bijelkaar passen,lijkt ook al zo gewend alsof je het vaker hebt gehoord...ervoor gaan
tja moeilijk he! Ze lijken idd op elkaar maar aan de andere kant vind ik het ook weer goed bijelkaar passen. Ik zou zelf ook vooral kijken hoe je de naam 'individueel' vind. Als je Hannah echt DE naam vind zou ik het gewoon doen. Ik heb een Sara en een Nora. Deze namen lijken ook veel opelkaar. Maar ik wilde gewoon persé Nora voor mijn tweede dochter
ik vind het leuk, maar de namen wel veel op elkaar lijken... is er geen andere mooie naam die eindigt op ah??
Ja die zijn er wel; Sarah Deborah Leah Maar als jullie Hannah het mooist vinden zou ik er voor gaan. Het past prima.