Kan dit vals positief zijn?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gezellige Taart, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik had maar 15 dgn dat ik niet ongesteld was dus ik had ook niet zoveel dagen, tot 2 dagen na de menstruatie en dan klaar haha. Het werkte wel goed :D eisprong was altijd op dag 6 soms 7 dus ik verzekerde mezelf ervan op tijd te stoppen. een week daarna werd k alweer ongesteld na de eisprong dus dat kan sowieso niet bij ons.. kon dan :)

ik zou nog even wachten met blij of verdrietig zijn. als je zwanger (wat me wel lijkt) bent kan het ook nog een miskraam worden...

2. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja je lichaam kan je soms mooi voor de gek houden. Blijkt wel weer. Maar hoever ben je nu zwanger dan? Staan julliever evengoed samen achter nu?

3. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    7 en halve week pas, ja dat wel. Maar voor al allebei wel echt wennen

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wij deden het ook zo. 6 dagen voor ei stoppen en ook voor het zingen de kerk uit. En dit ging altijd goed! Tot een half jaar terug. Nog steeds denk ik van hoe kan een zaadje uit voorvocht zo lang leven! Super vruchtbaar dat wel maar hierna ik wil het niet maar toch maar aan de pil! Nu wel heeeel blij met ons meisje op komst hoor! Maar die shock ja die was er wel de eerste weken. Tot die 1e echo dan raak je gewoon weer verliefd op je kindje.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sorry, maar dit is het meest slechtste advies ooit!!
    De reden dat jij zwanger bent geraakt is omdat je juist sex had voor je eisprong!!
    Zaad kan wel 5 dagen overleven tot aan je eisprong.
    En dat "hahaha" erbij maakt het helemaal mooi,als je nou gelijk had ja....maar dat heb je niet!!:D "hahahaha"

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Had je nog getest?
    Ik zie het streepje ook duidelijk. ;)

7. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zojuist nog getest. Weer een lichte streep. Lijkt een beetje lichter, maar zie hem zelf wel duidelijk.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,1 KB
      Weergaven:
      21
  8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    zie hem ook nog...
    toch gefeliciteerd voorzichtig.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mij waren de testen van action veel lichter dan mijn kruidvattest. (2v5,-)
    Ik zou dus even niet drinken,urine sparen en een nieuwe test doen!

Maar ik zeg dat je zwanger bent hoor!;)

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik denk ook dat je zwanger bent meis. Action kleurt trager dan KV. Anders die even halen zometeen?

En het advies van Mikos over vruchtbaar zijn na de eisprong... Zucht ;)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En het dan raar vinden dat ze "onverwachts" Zwanger is geworden.:p;)

12. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Pfoe, dat moet heftig voor je zijn!! Ik zeg toch voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen voor je!

Even over het advies van Mikos, ze bedoelt het goed. Laten we niet gelijk allemaal bovenop haar advies springen. Dit is nog altijd geen forum van geleerden, maar van mensen die hun EIGEN ervaringen delen. Als zij het zo ervaren heeft en zich er verder niet in verdiept heeft omdat dat voor haar niet nodig was, dan is het logisch dat dit haar advies is toch?
    Er zullen dan genoeg anderen zijn die een juister advies geven. Ts kan zelf haar conclusies trekken dan.

Bedoel het niet aanvallend hoor, maar ik zie soms topics in oorlog veranderen terwijl dat natuurlijk niet de bedoeling is:)

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oke oke juf. Je hebt gelijk. We houden al op met pesten ;):D

14. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hihi:D

15. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Heb je nog foto opgedroogd?

16. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de test van gister nu opgedroogd (vanmorgen nog gemaakt). Ik ben vandaag aan het werk dus test bij kv halen gaat mij niet lukken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,8 KB
      Weergaven:
      14
  17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    GA er maar vanuit dat je zwanger bent;)

Gefeliciteerd!

18. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Dit is niet vals :)

19. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het nog niet echt bevatten. Ook de testen zijn niet bepaald knallend. Schiet helemaal in ontkenning ofzo. heel raar..... Heb mijn man ook nog niks gezegd. Hij gaat vanavond lekker op stap met zijn kameraden en dat wil ik niet verpesten voor hem. Ik heb afgelopen zaterdag nog volop tampons ingekocht!! zondag en maandag wel klein beetje licht bruin verlies gehad, dus ik dacht het zal wel komen (zondag was naar mijn idee mijn NOD) maar niets is minder waar. misschien lukt het me kv2v5 te halen op het eind van de dag. Zijn deze tegenwoordig nog steeds zo gevoelig?

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik denk ook dat je zwanger bent hoor :D toch gefeliciteerd hihi

Deel Deze Pagina