Niet vervelend bedoeld maar je man (en jij) weten toch dat je van onveilig sex (en dat wel 3x) zwanger kunt raken?! Dat de schrik er is snap ik,maar het was ook wel te verwachten! Ik ben erg benieuwd hoe je man gaat reageren,succes meid!
Ik snap wat je bedoeld. Maar zoals ik al eerder heb gezegd. Hebben wij pas sex gehad een hele week na wat ik dacht dat mijn eisprong was. Normaal zou dat geen probleem moeten zijn (als dit dan ook klopt). Mijn cyclus is altijd 28 dagen geweest. Wat dus betekend dat ik 2 weken na mijn eerste ongesteldheid dag een eisprong heb, om vervolgens weer 2 weken later ongesteld te worden. Heel toevallig maar wel waarschijnlijk is het mij nu dus overkomen dat uitgerekend deze cyclus de eisprong een week later plaats heeft gevonden. Nee sorry daar ben ik niet vanuit gegaan, dus zit er nu mee.
Owja,vergeten!! Je zult een latere eisprong gehad hebben inderdaad,dat gebeurd ook wel eens Succes met vertellen.. Laat je nog weten hoe hij reageerde? Hopelijk pakt het enigszins positief uit.
Nee een vierde stond niet in de planning. Tja hoe het voelt..... Rot eigenlijk. Ik weet het echt allemaal even niet nu, dus kan daar geen uitspraken over doen. Een kindje hoort iets moois te zijn en zo'n begin is ook niet fijn. Kan het denk ik niet over mijn hart verkrijgen het weg te laten halen. Maar ik wil ook niet dat ons hele gezin er van te leiden heeft. Gaat ook liggen aan wat mijn man zegt. Ik vind dat vooral wij samen op 1 lijn moeten zitten om het te laten werken.
Ja begrijpelijk. Hopelijk komen jullie samen goed tot een beslissing waar jullie beide achter staan. Succes! En ben ook wel benieuwd hoe je man het zal vinden.
Hey! wat lastig voor je zeg! Ik denk inderdaad ook dat het bingo is voor je... Begrijp jullie "techniek" ook wel, zeker als jouw cyclus normaal gezien heel regelmatig is. Dan heb je nu eigenlijk gewoon "pech". Ik hoop dat je man positief reageert voor je! Je zal er zeker wel aan moeten wennen denk ik, maar dat zal je vast lukken met steun van je man! Ik begrijp helemaal dat je op 1 lijn wil liggen, anders is het vragen om problemen eigenlijk.. Veel succes hoor!
De testen zijn sowieso positief, daar lijkt geen twijfel over mogelijk. Maar wil toch even mijn mening geven, en het is niet aanvallend. Ik vraag het me serieus af. Hoe kan je na 3 kids nog niet weten dat een cyclus nooit precies te berekenen is? Hoe stipt je cyclus normaal ook is, een lichaam is nooit ingesteld op een klok. Die doet en laat wat het zelf wil. Ik snap dat je baalt, echt! Maar zowel jij als je man moeten nu gewoon voor de consequenties opdraaien. Ik zou het echt verschrikkelijk gemeen vinden als je man nu dus totaal verkeerd reageert en boos word ofzo (ook voor jou). Want ook mannen weten echt wel dat er altijd een kans bestaat. Natuurlijk hoop ik dat hij niet zo zal reageren en dat alles in vrede kan worden bepraat. Nog 1 dingetje. Als ik zo zou denken als jij, dat het kindje totaal ongewenst komt en je gezin eronder te leiden kan hebben, dan zou ik het niet laten komen. Zo moet een kind inderdaad niet op de wereld komen. Adoptie is ook een optie. Is het wel welkom, dan wens ik jullie alle geluk van de wereld!
Weet je wat ik echt erg vind, jullie willen geen 4e kindje maar je gebruikt geen anticonceptie. En nu is het kindje er de dupe van, want die had er niet moeten zijn. Ik hoop dat jullie het de tijd gunnen om samen tot een weloverwogen beslissing te komen waar je later geen spijt van krijgt.
Mee eens Denken dat je op een veiling 'moment' sex hebt is geen anticonceptie Zou t morgen wel aan je man vertellen Hopelijk kunnen jullie t laten bezinken Misschien al vast hint geven? Dat je het vreemd vind dat je menstruatie nie doorzet?
Dom dom dom en zou verschrikkelijk vinden als zo kleine de dupe wordt van jullie ondoordacht actie..... ik vind überhaupt abortus ego en sorry als ik bot overkom. Snap best dat je geschrokken bent maar er dan vervolgens wel over nadenken het weg te laten halen snap ik niet.
TS wat een shock! Wacht niet te lang met bespreken met je man. Als je besluit het weg te laten halen dan kun je dat beter vroeger dan later doen.
ik snap je berekeningen TS, maar waarom, in godsnaam, doen mensen HET zonder bescherming als ze geen kids willen??? het is natuur! dat valt niet te voorspellen?! (ook al is je cyclus al 10 jaar gelijk) dat zie je maar weer. maar gezien het feit dat jullie een stabiel gezin zijn, zou IK, persoonlijk, het een hele nare gedachte vinden om een kind van jullietwee, broertje/zusje van de rest weg te halen.... ben niet antiabortus, maar wel in bepaalde situaties.
Ik geloof dat jullie helemaal niet goed bij jullie hoofd zijn om zo tegen mij te doen hier. Ik ben er klaar mee. Kom zeg. Als er iets met iemand anders is zijn we ineens heilige engeltjes en dan is alles ineens zo raar. Alsof jullie altijd alles precies goed doen!!!!! Gadverdamme waar halen jullie het gore lef vandaan? Nee sorry hier pas ik voor en ik ga al helemaal de discussie met dit soort onzin vrouwen niet aan.
Ow en nog iets ik heb niet eens gezegd dat ik het kindje weg wil laten halen! ben nog geschokt. LEES BETER! Ik heb alleen gemeld dat ik het niet over mijn hart zou krijgen. Jemig er gaat toch ook veel door mij heen nu, maar blijkbaar is dat voor sommige niet begrijpelijk...bahbah
Trek het je niet aan! Het is jullie leven, jullie keus! En ja ik denk ben ook tegen abortus en veel mensen hebben onbeschermd seks en denken Ag als ik zwanger word laat ik het wel weg halen die kan het nix interesseren maar dat merk ik niet uit de reactie van ts! En in deze situatie ga je de mogelijkheden na en daarbij valt de gedachte abortus ook! Vind jammer dat sommige dames zo heftig reageren Hoop dat je een goed gesprek kan hebben met je man en dat jullie de keuze maken waar jullie achter staan! Veel succes
Vind het duidelijke testen..... Zwanger ben je zeker. Helaas komen er nu veel reacties los die erg aanvallend over kunnen komen. Meid, ik snap je schock, praat er zo snel mogelijk goed over met je partner. Waar plaats is voor 3 is wellicht ook gewoon ruimte voor 4, de liefde voor kinderen is in jullie hart vast groot genoeg! Laat het even bezinken.......
Ik begrijp je meid. Hoewel ik jullie zet dom vind begrijp ik dat dit een grote shock moet zijn voor je!! Je kent je man goed genoeg en zult wel weten hoe hij gaat reageren...lijkt me zo!
Maar mag ik 1 advies geven? Niet vervelend bedoeld maar ik zie dat je vanaf dec al een paar keer getest hebt omdat je dacht zwanger te zijn. Als jullie dat echt niet willen zou ik toch terug gaan aan de pil en anders een andere anticonceptie