Kan dit van de cyste komen? Helpppp

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MelZoe, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Het is heel naar allemaal.
    Gelukkig gaat met onze dochter goed.ze wordt 19 dus het valt nog mee.

2. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hoe gaat het met jou?

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Nog steeds hetzelfde...
    Geen duidelijkheid,gewoon afwachten :(

Ben er zat van...hierna stoppen we ermee...en ik wens dit echt niemand toe,zelfs mijn ergste vijand nog niet.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Geen pijn?

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Heel veel sterkte. Ik hoop echt dat dit snel voorbij is. Zo verdrietig om je kinderwens op deze manier af te moeten sluiten :(

6. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Af en toe wat steken of zeurend gevoel..
    Gisteren in de ochtend draaierig en overgegeven....maar ik ga niet meer bellen met het ziekenhuis want ze laten me wel komen voor een echo, maar zeggen elke keer dat er niets te zien is nog,en dat ze nu nog niets kunnen doen.

Dus tenzij ik over de grond ga rollen van de pijn of mijn temperatuur stijgt naar 40 graden op mijn eigen thermometer (wat op hun oorthermometer dan uitkomt op 38 graden misschien) ga ik niet meer bellen,want als mijne zegt 38.7 heb ik volgens hun geen koorts;) lijk wel een gloeilamp dan maar oké.

Gelukkig gaat het nu goed met mijn temperatuur 38.1 smorgens

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Tja soms moet je wensen opgeven als je weet dat de weg ernaartoe te lang en te moeilijk wordt.
    En dan kun je beter je zegeningen gaan tellen....
    Lijkt heel makkelijk gezegd maar geloof me dat is het echt niet.
    Mijn hart huilt ook al weet ik dat dit de verstandigste keuze is voor mij.

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Heb weinig goede hoop voor woensdag :(

5 September test versus de test van vanmorgen 12 september. (Per ongeluk in de war qua datum. Dus de datum in het frame is niet correct)
    De test streep is serieus donkerder dan de controle streep en deze is met een bewaarde plas(koelkast) gedaan.:(

9. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Jeetje Melzoe wat een ontzettend klote situatie zit jij in zeg! Mag ik vragen waarom ze je bloed hebben opgestuurd naar Nijmegen? Bij mij hebben ze dit destijds ook gedaan namelijk.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dit hele nare hoofdstuk mag afsluiten.

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Ik weet niet waarom eerlijk gezegd..
    Ik geloof dat ze er wel iets over heeft gezegd, maar ik zat er alleen en het is niet echt binnengekomen.
    Maar het staat wel op mijn vragenlijstje voor woensdag.
    Mensen kunnen wel 1000 x zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn en rustig moet blijven,maar dat is hetzelfde als iemand op dieet een etagere met chocolade voor zijn neus zetten en zeggen och 1tje kan geen kwaad:(....onmogelijk dus...

11. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Aaah balen meid dat je zo in onzekerheid blijft, gewoon rot om het zo af te moeten sluiten! Ben benieuwd wat ze woensdag te vertellen hebben!

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat een onzekerheid :(
    Hopelijk heb je woensdag meer duidelijkheid.

13. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik verwacht er maar niet teveel van....Het is toch elke keer hetzelfde liedje...."afwachten want we kunnen nog niets zien" . :(

14. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Hoi Melzoe, ik volg je topic en ik wilde je even zeggen dat ik met je meeleef. Wat een onzekerheid moet je voelen. Las ik nou goed dat je nu al lange tijd koorts hebt? Dat lijkt me ook niet erg fijn, ook niet voor je lijf. Misschien al eerder geopperd maar een second opinion? Heel veel sterkte !

15. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Volgens het ziekenhuis heb ik geen koorts....
    Maar ik temperatuur rectaal (laatste keer koorts 38.7) en hun met een oorthermometer (toen 36.6) :x
    Ik zit op mijn eigen thermometer nu smorgens bij het ontwaken tussen de 38 en 38.2 terwijl ik in een gewone cyclus met deze thermometer een normale waarde had van 36.4 _ 36.6 ik snap hun echt niet. Zij gaan uit van de oorthermometer maar als ik dat zou hanteren in een normale cyclus dan zou ik uitkomen rond de 35.5 gemiddeld....

Ondertussen lijkt mijn lichaam zich te hebben aangepast aan deze temperatuur...alleen aan het einde van de middag ben ik moe en krijg ik hoofdpijn.

16. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Wat vreemd dat ze enkel uitgaan van hun thermometer! Maarre ... zelf geen kapotte thermometer? Lijkt trouwens alsof je tegen een muur praat bij je artsen. Lijkt me zeer frustrerend!!! Sterkte meid!

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik denk niet dat hij stuk is hoor..... want er zit hcg in mijn lijf en daardoor is mijn temp ook hoger.
    Toen ik vloeide was mijn temp ietsjes gezakt juist naar 37.5 om daarna dus weer te gaan stijgen ;)

18. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Nou dan zijn mn ideetjes ook op. Ben gelukkig ook geen dokter 😉. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is en dat je je ook beter voelt! 💐

19. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik lees al een tijdje mee. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen, wat een ellende allemaal. Hopelijk krijg je nu echt snel duidelijkheid, dikke knuffel en veel liefs. Je bent een sterke vrouw!

20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat lief!...maar er zijn vele vrouwen hier op het forum nog sterker hoor.
    ik heb zoveel bewondering voor de dames die in de mmm zitten en ook al worden ze keer op keer onderuitgehaald door hun eigen lichaam of door omstandigheden toch elke keer weer opkrabbellen en doorpakken voor hun droom....Ik doe het ze niet na...

@marlyj ;) Ik ben ook geen dokter hoor maar ik snap wel dat dit niet juist is.

Jullie horen woensdag wel hoe het is afgelopen.

Iedereen een dikke knuffel voor het meedenken en meeleven!!

Deel Deze Pagina