Vind wel dat ze lakoniek met je situatie om gaan.. Je zou toch op zijn minst verwachten dat je bij iedere afspraak gewoon standaard een echo zou moeten krijgen! Hcg moet toch ergens vandaan komen.. Er groeit iets in je, dat is zeker! Ik hoop dat ze einde van de middag knopen door gaan hakken en niet wachten totdat je ineens doodziek bent. Heel veel succes en ik lees mee😊
Ook een meelezer. Ik wil je vooral veel sterkte wensen en hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat er aan de hand is.
Tsja ze schijnen het best vaak tegen te komen en hebben hierin dus een afwachtend beleid. Heel naar voor de vrouw die hiermee te maken heeft ( op dit moment ben ik daar helaas dus 1 van ).
Duidelijk niet het hele verhaal gelezen helaas Ik duim dat het toch gezakt is Melzoe.....alhoewel mijn gevoel zegt dat het weer licht gestegen is
Ik vind het schandalig! Mede door je voorgeschiedenis..😦 Nogmaals, ik leef ontzettend met je mee! Hoop op het beste!
Dan zegt die van jouw hetzelfde als die van mij... Maar we zullen het wel horen vanmiddag Friezin en wodjeka dank jullie wel.
Tjonge zeg ik vind wel dat ze behoorlijk afwachtend zijn, je zou toch denken dat ze onderhand iets verder gaan kijken dan wat ze nu steeds doen 😡 Ben benieuwd naar de uitslag maar ik verwacht als ik je testen zie dat je hcg inderdaad weer hoger zal zijn.
Oh bah wat een nasleep! Hoop dat het HCG in je bloed toch dalende is. Spannend en niks aan. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Maken ze nog echo's? Wat zien ze daarop?
Oh wat erg!!! Ik heb denk ik 2 verhalen door elkaar gehaald! Sorry! Want ik heb wel alles gelezen, maar doordat ik ook meerdere topics lees door elkaar gehaald. 😖😖😖😖 Mijn excuus
Nee geen echo tenzij het hcg explosief stijgt...en tot nu aan toe kunnen ze echt niets vinden op de gedane echo's.. Ik ben er idd heel erg klaar mee... Het is niet leuk meer,je gedachten blijven maar malen zo van wat als het knapt en dan, wat moet ik dan?? Vind het echt doodeng....maar tegelijkertijd denk ik als de gyneacoloogen het durven af te wachten zal het vast wel meevallen...(*struisvogel politiek *)
Ik ben net gebeld....Ze had het nogal druk.. Hcg ietsjes omhoog nu op 345 en de uitslag van het lab in Nijmegen was 10 .dit is de landelijke waarde waar ze zich aan houden. Als het volgende week niet is gestopt of gedaald krijg ik de injectie met de chemo.....
Weer een stijging.. Daar was je al bang voor. Wat is de uitslag van Nijmegen? Die snap ik niet, waar wijst dat op?
Het hcg niveau wat de landelijke bepaling hcg voor alle ziekenhuizen aangeeft. En die staat dus op 10 niet heel hoog maar ook niet gunstig want die zou op 0 moeten staan geloof ik als ik het goed begrepen heb.
Wat een onzekerheid, ik wil je even een virtuele knuffel geven Want dat heb je wel verdiend!!😘
Ugh jeetje. Net je verhaal gelezen. Maar wat naar en onzeker allemaal ik wens je heeel veel sterkte en.dat er gauw goed nieuws voor je mag komen. Dikke knuffel