Kun je niet eerder terecht bij de vk? Of via de ha? Om nu een week te wachten lijkt mij vreselijk moeilijk
Ik heb het andere nummer gebeld en ze belt me zo terug ze gaat even kijken wat ze voor me kan doen. Dus ik wacht af wat ze gaat zeggen/doen. Ik kan wel gillen van frustratie
Ik blijf er over nadenken omdat ik er helemaal niks van snap. Even voor de zekerheid. Weet ze zeker cyste, het was geen bbz? Of zeg ik nu iets heel doms
Jeetje meid wat een spanning! En dat na alles wat jullie al hebben meegemaakt. Ik hoop echt voor je dat het een nieuwe zwangerschap is, maar zoals de anderen ook zeggen kan het haast niet. Hopelijk kan de vk je meer duidelijkheid geven vandaag
Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar heb zelf een cyste gehad van 5cm en die zorgde er voor dat mijn lichaam hcg aanmaakte en elke maand dus een knal positieve zwangerschapstest had.... Ik zou als ik jou vragen om een nieiwe echo om de cyste uit te sluiten en een hopelijk nieiwe zwangerschap vast te stellen...
Daarom moet ik dus om half 3 naar het ziekenhuis... Ik verwacht absoluut niet zwanger te zijn maar er is wel iets mis.
Hcg was 113 en de cyste is weg... Mijn baarmoeder maakt zich klaar voor iets Verder kan hij niets vinden,volgende week weer terugkomen om te prikken en een echo. Dan kijken ze of het omhoog of omlaag gaat mocht het omhoog gaan dan is dat een teken dat er ergens iets zit wat ze nu niet kunnen vinden.
Nouuuuu wat spannend.. En bijzonder. Dus nu een week nagelbijten Heb je de gyn je rekensommetje nog voorgelegd?