Onze zoon deed dit ook, maar ik heb gehoord dat veel kindjes dat als reflex doen omdat ze iets voelen onder de voetjes, dit was gezegd toen mijn zoontje 3 mnd was. Maar weet niet hoe het zit als je kindje al ouder is
Onze kleine man deed dat ook al heel snel. En was ook heel sterk in zijn benen. Met 7 maanden stond hij rechtop in de box en dan nog springend ook. Het is niet echt goed voor de heupjes zeggen ze omdat deze nog moeten groeien. Maarja, als je het niet te vaak doet kan het niet zoveel kwaad. Later heb je er toch geen grip meer op want nou doet hij ook niets anders dan overal gaan staan en langs tafels en meubels lopen.
Ja hoor..hij doet het helemaal zelf. Je moet hem alleen even bij de handjes vastpakken en overeind laten trekken. Duh...is dat zelf doen? Nee dus. Hij vindt het zooooo leuk. Ja, hij vindt het ook leuk als iemand tegen hem praat, liedjes met hem zingt, etc. Ongeacht of je het een kutreactie vindt of niet...een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gekregen. Dus bij deze nog eens: Wat heeft het voor nut?