vraagje flesvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door janina, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janina

janina Actief lid

mijn jongens zijn nu 3 maanden geweest, 3 weken terug waren ze 4,5 kilo
    ik gaf ze 5 flessen van 150/5, sinds vorige week kom ik niet meer uit om ze om de 4 uur te voeden, ze gingen om 22,30 naar bed en kwamen dan tegen 8.30,
    ik ben nu en week naar de 4 voedingen gegaan van 180/6 en begin dan om 9.00 eerste fles (dan pas wakker is dat erg?), dan om de 4 uur, probeer iets te rekken dan laatste fles om 21.30/22.00
    ze zijn tevreden en slapen goed
    is het prima om 4 flesjes te blijven geven?

nog een vraagje, ryan spuugt meestal de 2de fles er bijna helemaal uit, krijgt hij nu niet te weing vocht? ik probeer na voeding hem in de wipstoel redelijk rechtop te laten zitten om de melk te laten zakken en ik geef al nutriton in de fles (ze dronken te snel binnen 10 min. de fles leeg)

bedankt alvast

janina

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als de jongens het goed doen op 4 flessen dan is het prima. Als Ryan de tweede fles blijft uitspugen zorg dan dat hij wat extra vocht / melk krijgt.

Soms doet een kleinere speen ook wonderen.

Ilja

3. janina

janina Actief lid

bedankt voor je antwoord, ik gebruik de m anders kan de dikke pap(nutriton) er niet door, ik zal ryan dan weer wat extra geven als hij spuugt, bedankt

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Graag gedaan.

Deel Deze Pagina