Ik vind hem ook voor beiden kunnen, maar juist iets meer naar de jongenskant neigen. Maar ik vind rood dan ook een kleur die juist heel leuk is voor jongens. Als je alleen maar blauw, groen, grijs en bruin voor jongens mag gebruiken, vind ik het toch wel erg saai worden. Ik hou van vrolijke kleurtjes en zou zeker rood, oranje en geel ook voor een jongen doen.
Oooo dit vestje vind ik zoooo leuk!!! Wij weten ook nog niet wat we mogen krijgen, maar als de Hema 'm hier in de buurt nog zou hebben zou ik 'm meteen kopen!!
Nou het vestje is goedgekeurd hoor hier in huis haha. Leuk dat jullie het ook een mooi dingetje vinden. Ik vind m zo leuk omdat het uni is en toch gekleurd ipv altijd wit met beige of grijs ofzo.
ik heb ook een shirtje van jip en janneke van mn moeder gekregen toen we nog niet wisten wat het werd. net zoiets alleen net even anders zonder muts zeg maar. ik vond hem helemaal geweldig!! maar nu ik weet dat we een meisje krijgen....... vind ik hem toch niet zo leuk meer. ik heb hem nog wel en bewaar hem ook. zal hem een paar keer aandoen als mn moeder er is. maar verder denk ik niet dat ze hem veel draagt. maar nu ben ik persoonlijk veel meer van het roze haha
ik heb hem voor mijn zoon. ik vind het meer jongensachtig eigenlijk het pakje ervan ook. ik had het een meisje niet aan getrokken
Ik wilde hem vandaag ook halen bij de Hema, want ik vind hem erg leuk! Ze hadden m helaas niet meer...
Ik vind hem ook erg leuk! En vooral voor een jongen. Maar voor een meisje kan hij ook. (Ik ben alleen net als Tines mam van 2, voor ik een dochter had vond ik heel veel kunnen, maar toen ik wist dat het een meisje werd en zeker toen ze geboren was, vond ik roze en meisjesachtig toch leuker. Zeker bij de jongste. )
Ja, hoor, helemaal unisex. Mijn schoonmoeder dacht dat onze oudste een dochter zou worden, omdat wij een rode kinderwagen gekocht hadden. Ze vond duidelijk dat wij ons verraden hadden.... En begon ook over "zij" te praten, terwijl wij nog stug "hij" zeiden als het over de ongeboren baby ging (we hadden gezegd dat we het geslacht niet wisten, maar OK, dat was niet waar). Het is ook een meisje, maar wij zeiden tegen elkaar: als de volgende een jongen is, dan kan die ook prima in een rode kinderwagen. Rood is voor jongens én voor meisjes!
'tuurlijk is rood voor meisjes én jongens! Hier ook een rode kinderwagen en een rode autostoel. Vestje gaat dus mooi voor beide. Vind het trouwens errug mooi!
Ik ben zelf niet zo van primaire kleuren (waar onder dus rood). Maar ik vind het bij beiden kunnen, je kan het inderdaad geschikt maken voor een meisje (met spijkerrokje) of een jongen (met spijkerbroekje).