Kan dit vestje voor allebei?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sientjes, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Leuk vestje!!
    Ik vind het voor allebei kunnen

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik vind hem ook voor beiden kunnen, maar juist iets meer naar de jongenskant neigen. Maar ik vind rood dan ook een kleur die juist heel leuk is voor jongens. Als je alleen maar blauw, groen, grijs en bruin voor jongens mag gebruiken, vind ik het toch wel erg saai worden. Ik hou van vrolijke kleurtjes en zou zeker rood, oranje en geel ook voor een jongen doen.

3. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oooo dit vestje vind ik zoooo leuk!!!
    Wij weten ook nog niet wat we mogen krijgen, maar als de Hema 'm hier in de buurt nog zou hebben zou ik 'm meteen kopen!!

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het vestje is goedgekeurd hoor hier in huis haha. Leuk dat jullie het ook een mooi dingetje vinden. Ik vind m zo leuk omdat het uni is en toch gekleurd ipv altijd wit met beige of grijs ofzo.

5. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ja hoor voor beide

6. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik heb ook een shirtje van jip en janneke van mn moeder gekregen toen we nog niet wisten wat het werd.

net zoiets alleen net even anders zonder muts zeg maar.

ik vond hem helemaal geweldig!! maar nu ik weet dat we een meisje krijgen....... vind ik hem toch niet zo leuk meer.

ik heb hem nog wel en bewaar hem ook. zal hem een paar keer aandoen als mn moeder er is. maar verder denk ik niet dat ze hem veel draagt.

maar nu ben ik persoonlijk veel meer van het roze haha

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik heb hem voor mijn zoon.

ik vind het meer jongensachtig eigenlijk het pakje ervan ook. ik had het een meisje niet aan getrokken

8. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik wilde hem vandaag ook halen bij de Hema, want ik vind hem erg leuk! Ze hadden m helaas niet meer...:(

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.170
    8.897
    113
    Ik vind hem ook erg leuk! En vooral voor een jongen. Maar voor een meisje kan hij ook. (Ik ben alleen net als Tines mam van 2, voor ik een dochter had vond ik heel veel kunnen, maar toen ik wist dat het een meisje werd en zeker toen ze geboren was, vond ik roze en meisjesachtig toch leuker. Zeker bij de jongste. :))

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Kan voor beide .. Wij hebben hem ook ;)

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan zeker voor beide. Rood stond ons zoontje altijd erg leuk en stoer. Nu nog :) .

12. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Rood voor meisjes? Echt niet! Leuk hoor voor jongens....en meiden.

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik zou dit voor een jongetje kopen en niet oord en meisje.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, hoor, helemaal unisex.

Mijn schoonmoeder dacht dat onze oudste een dochter zou worden, omdat wij een rode kinderwagen gekocht hadden. Ze vond duidelijk dat wij ons verraden hadden.... En begon ook over "zij" te praten, terwijl wij nog stug "hij" zeiden als het over de ongeboren baby ging (we hadden gezegd dat we het geslacht niet wisten, maar OK, dat was niet waar). Het is ook een meisje, maar wij zeiden tegen elkaar: als de volgende een jongen is, dan kan die ook prima in een rode kinderwagen. Rood is voor jongens én voor meisjes!

15. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    'tuurlijk is rood voor meisjes én jongens! Hier ook een rode kinderwagen en een rode autostoel.
    Vestje gaat dus mooi voor beide. Vind het trouwens errug mooi!

16. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik ben zelf niet zo van primaire kleuren (waar onder dus rood).
    Maar ik vind het bij beiden kunnen, je kan het inderdaad geschikt maken voor een meisje (met spijkerrokje) of een jongen (met spijkerbroekje).

Deel Deze Pagina