Naar aanleiding van het topic ''oud gebouw'' ben ik gelijk mijn foto's van frankrijk nog eens gaan bekijken heerlijk, wordt er blij van. Dus daarom het topic om jou foto van het mooie frankrijk te delen! Foto 1: Voor de tent op de camping. Foto 2: De cathedraal van Le Mans, Saint Julien.
Waarom is Nederland zo'n plat land met alle platheid en vierkante huizen enzo. Wat een mooie foto's! Prachtig die vlinderstruik bij het badkamerraam. Die wil ik Ik ga gewoon dit topic volgen, heb ik toch nog een beetje vakantie
Dat heet blauwe regen!! Mooi he?! Ik zou dat ook graag in de tuin willen maar hij schijnt hartstikke giftig te zijn... en met een kleintje in de tuin die graag alles in zn mond stopt... Maar jaloers op jullie mooie foto's ik krijg spontaan zin om ook op vakantie te gaan, helaas moeten wij beide de hele zomer werken... Ondertussen geniet ik even extra van jullie mooie plaatjes
Mijn frankrijk foto's wel van alweer 4 jaar geleden zijn nu aan het sparen om er weer heen te kunnen ! De eerste foto is van het plein voor het kasteel in St. jumilhac le Grand. En de tweede foto is aan de zijkant naast het meertje van het kasteel gemaakt. (Kasteel lijkt zo wat minder mooi, maar binnen in WOW! Bekijk bijlage 338140 Bekijk bijlage 338141
Echt super om die foto's te bekijken! Ik kom helemaal in de vakantiestemming Wij gaan dit jaar niet zo ver... het wordt deze keer Nederland en Duitsland. Hier nog 2 foto's van Frankrijk...
Ik zou zo in Frankrijk kunnen wonen.. hoe hebben jullie het ervaren?? Ik wilde er niet meer weg! Nederland is in vergelijking zoooooo saai!
Oh mooie foto's! Ik heb vanmorgen net geboekt! Ik ben vroeger zelf wel eens in Frankrijk geweest, maar sinds ik getrouwd ben en kindjes heb, niet meer. M'n man is er nog nooit geweest en we gaan dit jaar voor het eerst met z'n 5-en! Ben zo benieuwd hoe ze het ervaren!!!
Leuk!! Normandië gaan we. Wilden niet superver rijden met de kindjes. De jongste is totaal geen auto rijder, na een half uur begint ze al te huilen enzo.. Dus we moeten er wel een dagje voor uittrekken denk ik.
Nee met kleintjes is dat niks zo ver rijden... Wij hadden toen nog geen baby dus zijn toen met de auto geweest. Was ongeveer 17 uur rijden met tussenstops Mega lang maar zonder kinderen is het nog te doen. Normandië moet ook erg mooi zijn heb ik gehoord.. Geniet ervan!