Kan dit volgens jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben wel erg benieuwd wat de aanleiding is voor deze vraag haha

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ja, het gaat over mezelf. :)

3. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Ik vind het voor haar juist erg dat ze er niet eerder voor uit durfde te komen.
    Goed dat ze dat nu gedaan heeft!
    En ja het kan dus.
    Er zijn genoeg homo's/lesbische mensen die kinderen hebben.
    Niks mis mee,ook zij kunnen kinderen prima opvoeden

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ja dat kan :). Ik denk dat er een hoop voorbeelden zijn op te noemen.

Zelf had een vriendin van mij een vader welke op mannen viel en 3 kinderen had voordat hij hiervoor uit kwam.

Ik vind het altijd erg dubbel. Voor kinderen KAN het namelijk wel erg vervelend zijn om 2 moeders of vaders te hebben omdat het gewoonweg nog niet door iedereen wordt geaccepteerd.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja dat kan gewoon

Mensen vallen op mensen ( de meeste dan ;)) en of dit een man of een vrouw is dat maakt niet uit.

De omgeving heeft het er alleen soms moeilijk mee. En die maken het soms onnodig moeilijk allemaal.

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Haha!!! Ik zou zeggen: let it all out!
    Je leeft maar één keer en elk kind verdient een gelukkige ouder/ ouders!!!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan wens ik je al het geluk van de wereld toe!
    En vind het knap dat je het alsnog aan de buiten wereld durft te vertellen!
    Je bent immers wie je bent en op wie je verliefd word kies je niet :)

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

geen man meer in het spel dus je bent vrijgezellig..Meid wat let je. Volg je gevoel en word gelukkig.

Ik zou het trouwens niet eens officieel vertellen hoor. Gewoon als je een leuk iemand ontmoet hebt haar meenemen, maar goed ik weet dat mijn omgeving er helemaal geen problemen mee heeft en ik ga er ook vanuit dat je op een persoon verliefd kan worden ongeacht geslacht.

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dank u dames voor de lieve, leuke reacties. Het is moeilijk voor me, maar mijn familie accepteert het.

10. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

mag ik dan vragen waarom je er niet eerder voor uit bent gekomen?

ps: voor alle reageerders op mijn vorige stukje.. je kent me helemaal niet dus hoe weet je nou wat ik hierover van dichtbij heb gezien/ervaren?! het irriteert me mateloos dat er tegenwoordig op het forum zo ongeveer standaard gezegd wordt dat je ergens niks van weet alleen maar omdat je een afwijkende mening hebt!

11. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Als er geen man meer in het spel is, is er helemaal geen probleem! Ik vind wel dat je er alles aan moet doen de relatie tussen je kindje en de vader goed te houden, maar dat was precies zo als je met een man verder zou gaan.

12. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Superknap dat je de stap genomen hebt om ervoor uit te komen! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is en ik hoop dat je er heerlijk van kan gaan genieten dat je nu kunt leven naar wie je bent en hoe je je voelt!
    Ik wens je alle geluk en liefde toe, samen met je kindje!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee vind het geen schande, vind homoseksualiteit heel normaal.
    En dat ze er niet voor uit durft te komen snap ik in deze tijd, moet je horen hoevaak homo´s of lesbiennes in elkaar worden geslagen of als vies neer gestempeld worden..

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind het geen schande.
    Beste vriendin van me heeft ook een zoontje (had geen relatie meer) en is nu ook samen met een vrouw. Nou als ze gelukkig zijn is het prima toch?

Ik denk soms ook wel eens, volgens mij is het leven samen met een vrouw veel makkelijker :p Haha, maar totaal geen gevoelens voor hoor. Ben heel gelukkig met mijn man.

15. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik snap niet waarom je het woord schande gebruikt ?
    Het is toch geen schande om lesbisch te zijn?
    Volg je hart meid en wordt eindelijk gelukkig en trek je vooral niets aan van bevooroordeelde mensen.
    Héél veel geluk!

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou mijn moeder wist het niet eerder van zichzelf. Jong getrouwd en kinderen. Ontmoet een dame en werd verliefd. Was voor haar net zo'n shock en in de jaren 80 nog een groot taboe. Ze lag in de tijd dat ze verliefd werd al in scheiding met mijn vader dus ze heeft hem er niet voor verlaten. Dus van liegen is geen sprake. Niet iedereen weet al vroeg van zichzelf wat voor seksualiteit hij heeft. En vaak wordt homoseksualiteit ook in families niet geaccepteerd en wordt iemand eigenlijk gedwongen om maar te trouwen en kinderen te krijgen. Vergeet niet dat dit voor de persoon zelf ook een hoop verdriet en verwarring geeft.

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Helemaal mee eens!!!

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nee hoor, de enige schande is dat er sowieso een "kast" is.
    Om deze reden vertel ik mijn kids al vanaf jongere leeftijd dat iedereen gelijk is en dat je zelf niet kan kiezen op wie je verliefd wordt. Jongen/meisje. Ik vertel altijd dat ik hoop dat ze op een heel leuk persoon verliefd worden en dat ze dan heeeel gelukkig worden :D

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja en bang is voor vooroordelen en probeert een leven op te bouwen met een man omdat dqt volgens sommige mensen zo 'hoort'. Erg eigenlijk. Dat iemand niet kan zijn hoe die wil zijn en is.

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens.

Deel Deze Pagina