Waoow... een vrouw met eierstokken! Trouw blijven het op biechten... Top meis. Het komt allemaal goed vanzelf. Je wors alleen gelukkig als je je gevoel volgt
Beste kletskoek. Weet je over welk onderwerp het ook gaat... als zij zegt dat het zonis. Wie ben jij dan om dat te betwisten? En wat betreft dit onderwerp; kom op zeg moet het dan perse in een hokje passen! Zelf denk ik dat je pas als volwassen vrouw de ontwikkeling hebt gehad om dezelfde geborgenheid te vinden bij een vrouw. Als de geborgenheid die we kunnen vinden bij een man die ons van nature is aangeleerd.
Hoezo mijn naam in het bijzonder? Ben ik nu ineens de boeman in dit hele topic?! En hoezo trek jij de conclussie dat ik dit zou betwisten. Ik geloof haar echt wel hoor. Alleen IK begrijp niet dat je daar achter kan komen als je eerst getrouwd bent en zelfs kinderen hebt. Ik heb NIETS tegen homoseksualiteit wel tegen het feit als je BEWUST kiest voor een huwelijk en een kind terwijl je weet dat je eigenlijk op het ander geslacht valt.
Dames, Ik heb mijn gevoelens verdrongen, was het fout? Ja, misschien wel, maar ik heb de papa van mijn zoon heel graag gezien. Ik heb een relatie gehad met een vrouw en ik voel me mezelf bij een vrouw, jammer genoeg is de relatie mislukt.
waarom wordt er altijd zo snel gezegd dat ts niet meer reageert? Niet iedereen is de hele dag hier te vinden hoor.
Wat goed van je TS dat je je gevoel volgt/uit! Ik hoop dat je gelukkig wordt! Ik geloof best dat het je later kan overvallen! en word je opeens verliefd op een vrouw. Ik denk zelf wel dat ik hetero ben... maar ja... die zekerheid heb je toch niet? Ik ken mensen die opeens zo overvallen zijn hoor!
Heb niet alle reacties gelezen en als ik die boven mij zo zie, doe ik dat liever niet Mijn moeder heeft haar gevoelens lang verdrongen om in het plaatje te passen. Op mijn 8e zijn mijn ouders als vrienden uit elkaar gegaan en heeft mijn moeder gekozen voor een leven met een vrouw. Als kind vond ik dat niet altijd even makkelijk maar nu ben ik erg trots op haar. Ze heeft gekozen voor haar eigen geluk en daarmee ook voor het geluk van haar kinderen. Kijkend naar de foto's zie ik hoe ze van een meisje in een sterke, blije en zelfverzekerde vrouw veranderde. Ik heb een geweldige stiefmoeder en heb een hele stabiele en liefdevolle basis meegekregen in een gezin waar veel plezier was en alles bespreekbaar was. Doordat mijn moeder heeft moeten leren tegen de stroom in te zwemmen en voor haar eigen geluk te kiezen, is dit iets wat ik heel erg heb meegekregen. Ik weet dat welke keuze ik ook maak, ze achter me zullen staan als ik denk er gelukkig van te worden. Als puber is het soms wel moeilijk dat de "aangeleerde man-vrouwrelatie" niet als kader bestaat. Alle mogelijkheden blijven open dus ben je eerder geneigd te denken dat je misschien ook wel lesbisch zou kunnen zijn. Zowel mijn zusje als ik zijn geen bijzonder vrouwelijke vrouwen, vermoedelijk omdat we dat rolmodel niet hebbben meegekregen. Ik ben erg benieuwd of er onderzoeken zijn gedaan naar seksuele voorkeur en "het zich vrouwelijk/mannelijk voelen" bij kinderen in een homoseksueel gezin. Wat de negatieve reacties betreft, als ervaringsdeskundige zeg ik: oogkleppen af, je hebt geen recht van spreken. Beter twee gelukkige vrouwen met een kind dan een ongelukkig heterokoppel.
Ik snap eerlijk de negatiefs reacties niet. Heb echt medelijden met jullie kinderen Mochten ze gevoelens hebben voor het zelfde geslacht. Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw maar kan me wel voorstellen dat ik verlieft kan worden op een vrouw. Wrm ik dat denk, omdat ik verlieft wordt op een persoon en niet op het pakketje er om heen. Dit leer ik mijn kinderen ook aan. Gelukkig zijn met je partner maakt het gezin gelukkig . Ongeacht of dit een man/vrouw is van het zelfde geslacht, veranderd van geslacht, blank, wit, of geel.
Het is een schande dat we in een samenleving leven waarin mensen niet voor hum gevoelens uit durven komen en dit soort vragen gesteld worden... Of denken dat een relatie dan op leugens is gebaseerd. Of denken dat homoseksualiteit geaccepteerd is... ik ken mensen die verstoten zijn door hun familie vanwege hun geaardheid... Sjongejonge... Voor Ts. Ik wens je veel geluk en succes toe. Wees jezelf! En be proud...
ikzelf ben bisexueel val zowel op mannen als op vrouwen *vrouwen komt echt zelden voor * Toch heb ik een relatie met vrouw gehad maar ben er achter gekomen dat ik echt niet met een vrouw samen kan leven hoe mooi en hoe lief ik haar ook zou vinden. Mijn vriend weet dit maar weet tevens ook dat ik totaal geen intenties heb om verder te gaan met een vrouw . Ik heb voor HEM gekozen en met HEM wil ik oud worden Mocht mijn zoon homo of 1 of allebei mijn dochters homosexueel zijn mijn zegen hebben ze als ze maar gelukkig zijn met zichzelf en met wie of wat ze zijn
weetje je reageert gewoon nogal fel.. het begint met beste.. gewoon .. rustig en vriendelijk geformuleerd.. niks geen boeman.. en je vliegt nu ook weer een partij de boom in.. Boeman in het hele topic. jeeytje 1 berichtje.. overdrijven is ook een vak... rustig aan...
Prima ik vond je berichtje nogal denigrerend over komen en nu weer. Ik blijf bij mijn standpunt en jij bij die van jou. Gaan we toch niet uitkomen. Ik ga genieten van de zon. Misschien ook een goed idee voor jou.
Hier ben ik het mee eens. Ken ook iemand met 2 kinderen die uiteindelijk een relatie met een vrouw kreeg. Als ze maar gelukkig zijn toch.Snap niet zo goed waarom dit in 2013 nog als schande gezien zou worden
Tuurlijk kan dat. Eigenlijk hoeft ook niemand daar een mening over te hebben als je er niemand mee kwetst (als in een relatie bedoel ik dan). Gevoelens zijn gevoelens en daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Veel geluk hoor
Dat is een kwestie van inlevingsvermogen, je hebt het of je hebt het niet. Iemand die in zo'n situatie willens en wetens toch trouwt en aan kinderen begint, doet dat niet om de partner bewust voor te liegen. De druk van de omgeving, de cultuur en religie moet je niet onderschatten.
Waarom zou het niet kunnen? Is toch niets mis mee? Ik heb ook een nicht, getrouwd en 2 kindjes, sinds 3 jaar is ze gescheiden en met een vrouw, en nu eens zo gelukkig. Het leven is al zo kort, je moet doen wat je gelukkig maakt.
Niets mis mee! Ik ken een koppel met 2 kids (van mij leeftijd) en hun ouders zijn gescheiden toen de kids tieners waren omdat vader homo is. Nu hardstikke gelukkig met een man en kids komen er super graag over de vloer.