Kan dit volgens jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    nee hoor.

een oud collega van mij was eerst getrouwd en had een kindje gekregen, al snel uit elkaar en een jaar later gelukkig met een vrouw.

naar mijn mening val je op mensen en niet op geslacht.

en voor je kindje is het alleen maar belangrijk dat je gelukkig bent, want als jij gelukkig bent is je kindje dat vaak ook:)!

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn schoonmoeder is na 25 jaar huwelijk uit de kast gekomen. Woont nu samen met een vrouw. Wij hebben er echt geen problemen mee.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mooi gezegd!

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Tuurlijk kan dat.
    Ik vind het een grotere schande dat men in de kast zit vanwege de kortzichtige mensen die iemand veroordelen.
    Het karakter is belangrijker dan je geaardheid.
    Ik heb een oom die al ruim 30 jaar samen is met zijn vriend en niemand die daar een issue van maakt.
    En je bent volwassen, dus in staat je eigen keuzes te maken, zolang er niemand echt gekwetst wordt (en dan bedoel ik in de zin van vrijwillige verbintenis) zie ik het probleem niet ;)

5. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Tuurlijk kan het! Een vriendin van vroeger is nu ook gelukkig met een vrouw na gescheiden te zijn van haar man en ze heeft 2 kinderen uit haar huwelijk.

Mensen die het niet snappen dat iemand gaat scheiden vanwege het feit dat diegene op hetzelfde geslacht valt of dat iemand gescheiden is om andere redenen en daarna een relatie krijgt met iemand van het zelfde geslacht vind ik alleen maar kortzichtig en bevooroordeeld.

Misschien komt iemand uit een gezin waar het taboe was en wil koste wat het kost het ''normale'' plaatje neerzetten en cijfert zijn eigen gevoel daarbij weg om anderen tevreden te stellen tot het niet meer gaat.......
    om maar een voorbeeld te noemen.

God mensen.....wat zou ik toch graag willen dat iedereen elkaar eens wat meer in hun waarde zou laten op deze wereld en wat minder bevooroordeeld zou zijn.
    Dat zou een hoop persoonlijk leed en ellende wegnemen en de wereld er een stuk leuker en vriendelijker op maken, maarja,...wie ben ik.

Laat los wat niet gelukkig maakt........

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tuurlijk kan dat! Ik vind dat je verliefd word op een persoon en niet een geslachtsdeel..
    Wanneer je denkt gelukkiger te zijn met een vrouw vind ik dat je voor jezelf moet kiezen. Nu lieg je alleen maar mensen voor, jezelf, je partner..

Zolang je het met je partner goed afsluit lijkt mij er niks mis mee.. Al zal de man het er wel even moeilijk mee hebben..

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Als je alles maar goed afsluit met je vorige partner is er niets aan de hand, ga voor je eigen geluk en dat van je kind!
    Ik heb een relatie gehad met een man die er na 10 jaar mee kwam homo te zijn en dumpte me voor een andere vent, das nie fijn;)

Deel Deze Pagina