Wie heeft/had de Little people boerderij voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.006
    4.013
    113
    Toen mijn dochtertje een jaar werd overwoog ik om de little people boerderij voor haar te kopen. Omdat ik toch dacht dat ze er waarschijnlijk nog wat te klein voor zou zijn heeft ze duplo gekregen, met in mijn achterhoofd dat het sinterklaas zou zijn als ze ongeveer anderhalf is.

Ik zag net dat de boerderij vernieuwd is en er nu ook liedjes in zitten, helemaal leuk. Tenminste, dat denk ik. Het is best een uitgave dus zou ik het zonde vinden als ze er niks aan vindt.
    Dus, wie heeft er ervaring met de boerderij?
    Of zou het geluidenhuis leuker zijn? Of bijv de speeltuin?

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben de paardenstal geloof ik, soort kleine boerderij. Zoontje is nu 20 maanden en heeft hem net weer herondekt. Hij vindt het nu echt leuk, ook om de paardjes en het boertje erin te doen. Toen hij kleiner was waren de geluidjes vooral favoriet.

Ik ga voor Sinterklaas nog wat meer van little people halen denk ik.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Wij hebben de oude versie zeg maar, bij beide mannen een suc6

4. tuc

tuc Niet meer actief

die is superleuk hoor voor een dreumes, en hier zeker zn geld waard geweest, nu is ze bijna 5 en speelt er nog graag mee en ook broertje van 8 maanden vind het al leuk.

5. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de oude versie. mijn oudste kreeg hem toen hij een werd en heeft er ontzettend veel mee gespeeld vanaf dat hij hem kreeg. Ook mijn tweede heeft er veel mee gespeeld. Ze zijn nu vijf en drie en hij wordt er nog regelmatig bijgepakt. echt een aanrader!!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij hebben ook de paardenstal. Een echte hit hier! De batterijen hebben wij er niet in zitten trouwens ;)

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij hebben vanalles van Little People, wel oudere versies, en die staan nog te koop ook nog!!
    Hier heeft ze er nooit heel veel mee gedaan, vandaar... meer een poppenmoedertje en knutseltante! ;)
    Hebben de 'jungle' met zo'n mat met dierengeluiden, een poppenhuis, boerderij weet ik eigenlijk niet zeker.
    Moeten er nog foto's van maken om ze te koop te zetten...

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Je kindje is pas 1 jaar, 3 maanden! Dan is Little People echt wel leuk. Maar of je kindje ermee zal spelen?! Geen idee. Ik heb geregeld een miskoop gedaan wat speelgoed betreft. Ze heeft zelf beide gehad - geluidenhuis en boerderij - en met beide heeft ze veel gespeeld.

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik zou het wel doen voor je dochtertje.

Hier is mijn dochter net 1 jaar, en ik twijfelde zelf ook.
    Ben is op mp gaan kijken en daar kon ik veel little people halen voor wening geld..En mijn dochter pakt van al haar speelgoed dus juist de little people poppetjes het meeste.

Hier heb ik een schoolbus met geluid/auto met geluid en de school. En ze vind het echt geweldig.

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb de boerderij en de paardenstal via marktplaats gekocht en ook hier herontdekt. We hadden de boerderij even weg gezet en nu wilde ze de boerderij weer beneden.

Deel Deze Pagina