Ik heb ook voor een zwarte luiertas van Kipling gekozen, alleen omdat het bij de kinderwagen past en het is een neutrale kleur
Haha, Onze dame krijgt naar de kinderopvang een knaproze laktas mee! En daar loopt mijn man ook gewoon mee. Of had hij er daarom laatst een plastic tas omheen??......
Erg leuk en gewoon doen ook al is het voor een jongetje. Vind het sowieso altijd heel bijzonder als er gezegd wordt ,ik doe een neutrale kleur ,want dan kan mijn man er ook mee lopen. Is het dan zo'n ramp als de man met een roze tas aan de kinderwagen loopt? Gelukkig hier geen last van zulke dingen en liep mijn gewoon met mijn mooie gebloemde oililytas
Ik zou hem ook gewoon kopen. Jij loopt er toch mee niet je zoontje. Ik heb zelf een roze draagdoek gekocht en wij krijgen ook een jongetje. Maar dat zie ik ook meer als een soort kleding voor mezelf, maakt ons zoontje echt niet uit of dat ding nou roze of of blauw is denk ik hoor
Het is geen ramp, maar manlief hoeft niet structureel een gebloemde roze tas over zijn schouder en dat begrijp ik eigenlijk wel. Hij draagt verder ook geen roze kleren met bloemenaccesoires waar de tas bij matcht . Als hij alleen op stap gaat, wil hij liever een stoere mannen tas die hij ook mooi vindt.
Hahaha, nee idd. Ik heb uiteindelijk ook een roze gebloemde van Mix Mama's gekocht. Ik heb tig keer aan mijn man gevraagd of hij mee wilde kijken bij het uitzoeken van een luiertas, maar elke keer had ie wat "beters" te doen. Toen heb ik er gewoon 1 besteld die ik zelf echt leuk vond. De keren dat mijn man met de beeb alleen op stap gaat zal niet al te vaak zijn en voor die paar keer koop ik wel gewoon een lekkere neutrale tas. Hij gaat echt niet op stap met zo'n roze gebloemd ding.
Heel raar maar Treesman wilde ook geen roze wandelwagen ... Fijn trouwens om te lezen dat jouw placenta omhoog gegroeid is!
Tsss, nou ja zeg wat flauw van hem . Ja, ben er blij mee dat ie omhoog gegroeid is, nu mag ik gewoon lekker thuis bevallen, maar ik moet ook zeggen dat die van mijn niet echt over de baarmoedermond lag, maar tegen de baarmoedermond aan. Dan is de kans dat ie omhoog groeit weer groter alsdat ie er wel echt overheen ligt...(heb ik begrepen iig)
Nee constant over je schouder dragen kan ik mij er iets bij voorstellen ( al heeft mijn man hem ook wel eens over zijn schouder gedragen als dat even nodig was) ,maar als hij aan de kinderwagen hangt ,zie ik er al helemaal geen probleem in. Gelukkig denkt mijn man ook net zo , dus was het hier geen discussiepunt
Gewoon DOEN!!! hier ook man die geen problemen heeft met wat voor tas dan ook! Ik heb ook een roze gehad. eerst had ik idd een neutrale. daar had ik al gauw spijt van! en heb toen toch 1 gekocht die ik super leuk vond!! KOOOOOOOOOOOOP m nou!!! die grijze is saai! (hoop niet ik iemand hier mee tegen t hoofd stoot.. bedoel de compromis is wel heeel groot om dan te sluiten. of je moet m echt leuk vinden die grijze dan heb ik niks gezegd)
Treesman zal hier vaak alleen met de kleine op stap gaan en dat is denk ik ook wel een verschil. Net zoals ik, wil hij dan ook graag spulletjes die hij mooi vindt. Het is hier trouwens ook geen discussiepunt. Ik heb gewoon een hele dure oililytas voor mezelf gekocht en hij krijgt een goedkopere tas van de Hema .
Super leuke tas, maar idd meisjesachtig. Ik vind het zeker wel belangrijk dat de tas en het geslacht van de baby een beetje bijelkaar passen ookal loop ik ermee! Zo stond ik bij een designerwinkel in dubai en legde de aardige man daar mij uit dat de luiertas roze randen had omdat het de moeder is die er meestal mee gaat lopen. Nou ik verwacht een zoon en ik ga dan niet met een tas lopen die roze randjes heeft! En zo dacht mijn man er ook over. Hoe leuk die tas ook was... Kortom ik ben er dus 1 die van mening is dat de tas niet alleen leuk moet zijn voor de moeder omdat de moeder ermee loopt...maar het moet ook bij je kindje passen.
Hier nog een die vindt dat de tas bij het kind moet passen. Het is een superleuke tas maar ik vind hem meisjesachtig. Persoonlijk zou ik er dus niet voor kiezen.