Iemand wel problemen gehad met bopita kamer ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cindiej88, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Hallo meiden,

Ik had 2 mooie kamers gezien. 1 van babyland ( bopita) en een van coming kids bij babypark.
    Nu hebben we die bij babyland gekocht van coming kids.
    Omdat die verkoopster aangaf dat als er iets mis bij een bopita kamer het heel lang duurt voordat je iets nieuws geleverd krijg
    Hebben jullie dit wel is meegemaakt ?

Want nu ik thuis ben en alles overdenk vind ik de bopita babykamer eigenlijk veel mooier.
    Ik hoor graag van jullie.

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wij hebben een bopita kamer, was niets mis mee en nog steeds tevreden over.

3. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Dat klopt.

Bopita levert pas als je winkel voor een paar honderd euro besteld, daar doen ze dan de onderdelen bij.

Maar Bopita gebruikt stevig hout wat niet snel kapot gaat.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was de peuterkamer een drama. Ontbrekende onderdelen, beschadigde planken. Moet er wel bij zeggen dat we het in de outlet met 50% hadden gekocht wegens uitlopende serie. Het krijgen van een vervangend onderdeel duurde zoooo lang dat we uiteindelijk het onderdeel uit een showroom model opgestuurd hebben gekregen.

Baby kamer is ook bopita, en dat was beter.

5. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Hier wel een goede service van bopita. Achterkant ledikant waren gaten verkeerd geboord en een week later was de nieuwe achterkant er al. De kamer is besteld bij babyplanet. Ligt het niet aan de winkel zelf hoe ze met de klacht omgaan als er iets is? Geen idee hoor.

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus rechtstreeks bij bopita gekocht....

7. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook kamer van Bopita! Geen problemen mee.

8. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Hier een bedje van bopita, nergens last van gehad!

9. Luzzzy

Luzzzy Lid

17 okt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een kast van bopita besteld bij prenatal.

Het is nu zo dat prenatal de bestelling voor je doet, en bopita contact met je opneemt over levering, en betaling. Prenatal fungeert alleen nog maar als "tussen persoon". Het lastige is dat ze bij prenatal niet weten hoe lang het duurt voor iets leverbaar is, of als er klachten zijn dien je dus ook rechtstreeks bij bopita te zijn.

Ik heb er geen problemen mee ondervonden, geen lange wachttijd, geen beschadigingen, en gewoon pin betaling aan de deur.

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wij ook bopita kamer via prenatal. Er zat een minikrasje op, nauwelijks zichtbaar maar toch vond ik dat er een nieuw plankje moest komen. Moesten we zelf met bopita regelen, maar was 1 simpel kort telefoontje (of mailtje, tw as iig direct geregeld). uiteindelijk hebben ze t dezelfde week nog naar onze prenatal vestiging opgestuurd. Supersnelle en goede service.

Deel Deze Pagina