Ik vind Angel altijd een hele leuke naam voor een vrouwtjes hond Ik heb een mannetjeshondje en die heet Levi
wat een stoere namen zeg, onze hond (hebben we pas) heet henno, we noemen hem heino. het is een reutje van 3. onze konijnen heten camel en lucky
Onze Franse Bulldog heeft Stitch, hij lijkt er ook echt op en luister hier heel goed naar. Wij wilde hem eerst Pepper noemen, blijf ik toch ook wel leuk vinden. Onze kat heet Jinxy. Ik vind Nikky trouwens een onwijze leuke naam voor een hond hoor, kort maar krachtig.
Pinky en de Brain vind ik echt stoer! Wij hadden twee enorme konijnen die we voor de grap 1e kerstdag en 2e kerstdag hadden genoemd. ( ze zijn overigens op een geheel nauurlijke wijze aan ouderdom overleden hoor! ) Onze honden (teefjes) heten Faiga en Tica Lady roept wel fijn en is een duidelijke naam voor een hond. Wat voor hond is je pupje eigenlijk?
Oh neee, en ik ging nog kijken ook! Nu wil ik ook een puppy! Haha Magickwings, hoe kom je op die namen van de konijnen! Echt geweldig!
ze is echt onwijs lief.. En echt speels.. Alysia heeft er al mee gekroeld en ze kwispelt gelijk als alysia bij haar kom super lief... Alleen vannacht in de bench vond ze het wat minder leuk ging ze janken.. maar is logisch ze is nu alleen.. maar dat komt goed
Ach, wat een scheetig hondje! Ik had Nicky persoonlijk toch iets leuker gevonden... Wij hebben een Maltezer en hij heet Jochem 8)