Saartjeh: klopt je banner met 8 dagen overtijd, pff meid, da zit je inderdaad in hetzelfde schuitje? Hier nog niks... in het weekend maar eens testen. Sterkte op de wachtbank allemaal!
Hehe idd ben al 8 dagen overtijd en nog steeds geen signaal van mijn duivels! Zou ze gewoon liever krijgen dan zot te worden!
ik heb mijn nuvaring 14 dagen te laat ingebracht, en veels te vaak uitgehad! alleen ben ik zo erg op internet aan het rondkijken dat het alles kan zijn. Zwanger, blaasontsteking, chlamydia. ik hoop dat ik zwanger ben!
Vandaag NOD....niets! Gisteren een beetje roze slijm en vanmiddag weer maar geen bloed en dat geeft moed! Normaal (voor MK) begon ongi altijd meteen met bloed dus weet niet wat er nu aan de hand is.
Hoi lastminute mama, ik heb dezelfde klachten als jij. Ik ga maandag testen. Heb gisteren op dag 20 van mn cyclus een beetje bloed gehad. Verder niks meer. Succes laat je het horen hoe het afgelopen is?
Hoi dames, Gisteren naar de gyne geweest. Hij denkt niet dat ik zwanger ben. Toch een klein lichtpuntje gezien dus als het zo is is het pril. Heb ook onmiddelijk bloedtest laten doen in laboratorium dus maandag weet ik meer. Ook zag hij dat 1 van mijn eitjes van minder kwaliteit was door kist en dat het daarom is (kan zijn) dat ik zo lang overtijd ben. De misselijkheid laat hem wel denken aan zwangerschap dus het is mogelijk. Ben vandaag nog steeds pokkemisselijk en voel me zo grieperig... pfff. Nog steeds geen ongi en het kan nog 2 weken duren (indien ik niet zwanger ben) De krampen en steken kunnen ofwel aan de uitblijvende ongi of zwangerschap liggen. Ook zei hij dat mijn lichaam totaal klaar was om zwanger te worden. Ik ben supervruchtbaar. Indien we zouden willen zou ik onmiddelijk zwanger kunnen worden Niks anders dan afwachten... weer... Zucht @nenny: weet je al iets meer?