Zit er nu een bepaalde tijd aan dat je moet bevallen omdat je vliezen dus gebroken zijn? Hoop dat je kleintje nog even kan blijven zitten maar weet niet hoe de regels zijn
Spannend! Hoop dat de kleine nog even blijft zitten. Ze zullen het laten zitten tot het niet meer mogelijk is. Sterkte!
Sterkte meid, ik hoop dat je nog wat vruchtwater hebt en dat je beebje zich nog zo lang mogelijk lekker voelt in je buik. Ik duim dat je in ieder geval de 28 weken haalt, dat is een relatief goede termijn! Ik moet zelf wekelijks naar een academisch ziekenhuis en heb daar vrouwen ontmoet waarbij de vliezen waren gebroken, maar die nog weken zwanger zijn geweest. Hopelijk geeft je dat moed!
Beste TS, wat een narigheid. Ik heb destijds hetzelfde gehad. Na veel bloedingen en een verwaarloosde blaasontsteking braken mijn vliezen bij 24 weken. Ik heb het nog zes weken volgehouden, en ik ken meer dames die het nog een hele tijd hebben gered. Maar het is heel heftig wat je nu allemaal overkomt. Sterkte. PS. Vraag om magnesium, dat houdt de baarmoeder rustig. En drink veel, dat bevordert mogelijk de aanmaak van vruchtwater. Spoel na de toiletgang met een beker water, dat verkleint de kans op infecties.
Jeetje goed dat je gebeld hebt! Hopelijk valt het te remmen en blijft je kleintje nog een poosje zitten. Sterkte meis!
Veel sterkte!! hopelijk blijft je kleine nog een paar weken zitten.. Gelukkig heb je dezelfde dag nog gebeld!
Jeetje wat een schrik! Hopelijk kan jullie kindje nog even blijven zitten en gaat alles goed met jullie. Sterkte!
Jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest. Veel sterkte en hopelijk blijft de kleine nog een tijdje zitten!
Wil je heel veel succes & sterkte wensen, gelukkig in goede handen. Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten!
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Hier gaat t redelijk! Heb helaas wel last van weeën. Krijg straks de 2e prik longrijping en heb weeën remmers gehad! Hopelijk helpen die. Gister een kijkje mogen nemen op de afdeling neonatologie, wat was dag heftig zeg! Maar we worden wel super begeleid. Ik hou jullie op de hoogte.