Heel veel sterkte meid!! Hopelijk blijft jullie kleine nog een tijdje zitten. Elke dag is er inderdaad 1!!
Heel veel sterkte. Hopelijk blijft de baby nog even zitten. Zeker fijn als de longrijpers hun werk kunnen doen. Mijn dochter is bij 27 weken en 2 dagen geboren en is nu al 5 en een half. ik wens jullie heel veel sterkte en kracht in de zware periode die misschie in het verschiet ligt. Maar wie weet gaan de weeen afzakken en blijft de baby gewoon heerlijk nog een aantal weken zitten!
Hoi allemaal! Maandagochtend om 04:45 is onze kleine Luc gehaald met een keizersnede. 27,5 weken was hij en hij weegt 1360 gram. Hij doet al zelfstandig ademen.
Gefeliciteerd!! Mooi gewicht voor die termijn. Mijn vriend is met 27 weken geboren en woog nog geen 1000 gram. Knap dat ie al zelf ademt!
Gefeliciteerd meid! Wat goed dat Luc het meteen al Zo goed doet! Ik duim dat de komende periode vlot mag gaan voor jullie!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat hij zo'n goede start heeft en idd een mooi gewicht voor dat termijn. Voor jou ook een vlot herstel van de keizersnee gewenst.
Gefeliciteerd met jullie zoon Luc! Wat fijn dat hij het zo goed doet en wat een mooi gewicht. Veel geluk toegewenst.