bloedverlies na het vrijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweetything1, 27 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetything1

25 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van een tweeling , ik heb gisteren gemeenschap met mijn partner gehad en vanmorgen werd ik wakker en zat er bloed in mijn onderbroek en nu nog tijdens het afvegen blijft er bloed zicht baar moet ik me daar druk om maken ? Wie heeft hier ervaring mee.liefs debbie

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Het kan dat er een vaatje geknapt is tijdens het vrijen, alles is beter doorbloed dus dat kan goed maar ik zou voor de zekerheid toch de VK even bellen.
    Liever een keertje te veel dan te weinig ;)

3. Sweetything1

25 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik gebeld maar die zegt hetzelfde vaatje geknapt tijdens het vrijen maar hoelang blijft dat bloeden dan ?

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook gehad bij eerste. Als het goed is zal het vanaf nu hooguit oud bloed zijn....

5. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad, wel beetje lichtroze. Bij mij bleef het 1 dag met afvegen. Ik had er al geen zin in, maar nu dus helemaal niet meer.

6. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ben zwanger van de vierde en heb dit alleen gehad bij me 3e kindje paar x en ook nog krampen erbij dus de lol was er snel af op die manier was steeds angstig

Nu35 wekem en nooit meegemaakt.

Je voelt je san zo onzeker hoeveel weken bem,je?

Ik heb het gehad met zo 8 weken 12 weken en 16 weken erna was het over

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier ook ervaring. Was met 20 weken. Echt best veel bloed en helder rood ook.
    Uiteraard de vk gebeld maar idd een vaatje wat gesprongen was tijdens het vrijen.
    Het heeft bij mij een ruime dag geduurd (eerst vrij veel bloedverlies direct na de sex en rest van de dag alleen bij afvegen)

De volgende dag was het weer over.

Wij schrokken er best erg van. En duurde ook wel even voordat we weer durfde te vrijen

8. mimi18

mimi18 Lid

13 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is inderdaad normaal.:)
    Ook gehad in week 8.nu kan ik er niet meer over mee praten
    Ben nu 15 weken en sinds week 10 geen seks meer gehad helaas:x

9. NRO

NRO Niet meer actief

Ik heb hier extreem veel last van gehad! Vanaf het begin tot ongeveer 7 weken al wanneer hij me alleen al penetreerde (sorry voor de details) begon het bloeden al! Heel eng maar wist dat me baarmoeder extra gevoelig was. Nu heb ik er helemaal geen last meer van. Mijn vk zei dat een bloeding zelfs nog 24 uur kan aanhouden je vind er ook veel over op internet!
    Ik zou me zeker niet druk maken hoor alleen alsnhet extreem veel is en je krampen krijgt. Maar als je echt onzeker bent zal ik zeker gewoon bellen! Daar zijn ze ook voor

Deel Deze Pagina