Dames, Ik heb vandaag een test gedaan en ik zie een licht streepje? Jullie ook? Eigenlijk is dit wel vroeg want ik heb een terugplaatsing gehad op 5 maart. Ik moet nog 8 dagen wachten voor de bloedtest.. Pregnyl 5000 gesprongen op 28 februari maar dat moet er nu wel uit zijn das al 12 dagen geleden. Wie kan mee kijken?
Ik heb ook een week na terugplaatsing ( wel blasto) al duidelijk positief getest! Hopelijk blijft het goed gaan en lopen ze mooi op!
Zeker, ik kon weer niet wachten met testen en heb net weer getest of het nou van pregnyl is of de zwangerschap, hetzelfde lijntje ongeveer
Lieve reacties allemaal. Ik hoop het echt, vanmorgen weer getest en hetzelfde lijntje hopelijk gaat het oplopen. Dank je x
hcg verdubbeld per 48 uur. Dus zal je hopelijk meer verschil zien als je om de 2 dagen test. Sterkte ik hoop dat ze mooi gaan oplopen
De rechtse lijkt me toch duidelijker! Ik ben zeer hoopvol! Ik denk dat de streep wel op de juiste plaats staat. De controlestreep is ook een beetje opgeschoven he. Misschien zit het strookje beetje opgeschoven in de casette?