Die andere testen zijn opgedroogd maar ik zal morgen wel een foto plaatsen onder elkaar. Ja het is echt schrikken vandaag was deze test toch echt het donkerst en binnen 5 min, ik hoop dat ik niet ga bloeden . Ik heb er 1 terug geplaatst gekregen gezien m'n leeftijd.
Dank je voor je berekening wist ik niet, 4 weken al. Nu hopen dat het goed gaat en dat er geen menstruatie aankomt
Als je nu enorm zou gaan vloeien is het een miskraam en geen gewone menstruatie hoor. Je bent duidelijk zwanger en ik ga hard voor je duimen dat het goed gaat allemaal! Heb je nog bruin verlies gehad? Welke kliniek ben je trouwens geweest? Ik vind een bloedtest 15 dagen na terug plaatsing zo laat...
Jaaa precies, er is nog helemaal niks gebeurd, gisteren heel klein beetje bruin en nu is het ook opgehouden gelukkig. Ik zit bij Elizabeth in Tilburg, kk heb vandaag weer getest was nieuwsgierig of ie lichter zou worden, maar dat is gelukkig niet het geval.
Mooie donkere test weer!!! Misschien leuk om de CB met indicator te gebruiken? Ik vond het zelf altijd heel gaaf om 'zwanger' in beeld te zien staan