Kan dit wel maak me zorgen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden, ik heb een vriendin die twee maanden eeerder is bevallen dan mij en heeft een zoontje die 6 maand ongeveer is. Zij is net zo als mij nog steeds erg zwak als zij bijv. twee stukken fiets is ze voor de heledag gevloerd. niet dat ze op bed ligt maar heel erg moe en zwak soms nog. de ene keer gaat beter dan andere keer maar heel dorpjes door lopen zit bij haar niet in. Nou is mijn vraag ze is dus net weer paar weken zwanger, ik ben bang dat zer het nie aan kan. Of gaat je liuchaam weer anders doen mensen hier evaring mee? dankje

2. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Tja het is natuurlijk wel een aanslag op je lichaam. Het advies 9 maanden ontzwangeren is in deze situatie te laat...
    Ik denk dat ze vooral maar veel rust moet houden en goed voor zichzelf moet zorgen. En indien nodig op tijd een huisarts bezoeken.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Als ik haar was zou ik even naar de huisarts om haar ijzer te laten controleren.
    Het lijkt wel alsof ze wat ijzertekort heeft en dat is heel makkelijk te verhelpen ;)

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    In het eerste trimester is iedereen toch net een dweiltje? Helemaal als je nog maar een half jaar geleden bent bevallen lijkt me.

Deel Deze Pagina