pas net zwanger en nu voel ik een zeurend gevoel in mn buik, is dit normaal? ben een beetje huiverig, heb eerder een mk gehad. vanaf wanneer voel je bandenpijn en wat voor pijn is dat? heeft iemand hier ervaring mee? ik heb 25-2 een echo in het ziekenhuis. ik hoop dat iemand mij kan helpen liefs janneke
he ja ik heb dat ook ik vindt het ook heel erg eng. ik ben ook bang dat het misgaat. maar ik hoorde op dit forum dat je baarmoeder groeit en dat dat waarschijnlijk de pijn is. idd in combinatie met de darmen liefs
Hoi, Ik heb ook van die zeurende pijn, net alsof ik ongesteld moet worden... zo te lezen hoort het erbij. Maar ik maak me ook wel een beetje zorgen hoor... maar heb tot nu toe geen bloed verloren dus dan zal het wel goed zijn Groetjes
Ik heb dit ook al 2 weken lang. Het is met vlagen meestal z'n 3 a 4 keer per dag. Net of je ongie door wil zetten zo voelt het.
He wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben met een zeurend gevoel in de buik of van die ongi krampen.... Hebben jullie daardoor ook last van onzekerheid....ik vind het allemaal erg spannend en kan het moeilijk geloven. Hoe zit dat bij jullie?
ik ben ook heel onzeker.. ik denk telkens aan een dreigende miskraam ofzo.. het voelt zo raar.. een heel krampend en zeurend en stekend gevoel.. bij mij voelt het net alsof ik aan de zware diaree ben en snel naar de wc moet rennen die krampen heb ik nu al 4 dagen.. maar als ik die krampen niet heb voelt het net alsof het daaronder bont en blauw is en ik erg ongesteld moet worden..
Hoi Ja hoor , heel herkenbaar...ik had het met 4 weken ook heel erg,en dan vooral snachts lag soms krom van de pijn, nu heb ik heel af en toe. maar een warme kruik of iets warms helpt wel. Groetjes Sha.
goed om te lezen dat ik niet de enige ben! en dat het niets negatiefs hoeft te betekenen! ik heb 25 februari een echo in het ziekenhuis, ben es benieuwd wat we te zien krijgen...
ook heb ik het gevoel dat als ik in drukke ruimtes ben, schrik of me boos maak de pijn erger word, verbeelt ik me dit?
ik moet 23 feb naar de gyn voor echo ik ben ook erg beniuwd wat we te zien krijgen ik hoop dat we al wat kunnen zien. maar zal wel niet zoveel zijn liefs
sunlight, heb je ook een medische reden om zo vroeg een echo te doen? toch wel fijn he? hoeven we niet zo lang te wachten. heel veel succes iig!
Ik heb dit ook als ik me druk maak dat ik het erger voel..ben wel benieuwd of meer meiden dit hebben en hoe dat kan..
ik had dit vorige week ook. Had cursus en die was heel belangrijk. en d8 steeds als ik maar geen krampen krijg en wat had ik steeds krampen en ze wilde niet weg. kreeg gewoon rode vlekken in me nek
Ook ik kan bij jullie aanschuiven, de hele tijd raar onderbuikgevoel. Maar waar ik mij meer zorgen over maak is dat mijn gespannen (.)(.) sinds gisteren ineens niet meer gespannen zijn, maar gewoon, zoals altijd. Jullie ook?
Hallo, Wat een vreselijk spannende tijd hé?! Tot op heden heb ik eigenlijk nergens last van en dat maakt het zo onzeker.... Heb wel af en toe een vreemd gevoel in de buik, maar soms denk ik komt het door de spanningen. Daarnaast is mijn vriend er ook nog net niet zeker van. De test gaf duidelijk een streepje aan, maar wel vaag. Dus we testen a.s. donderdag nog 1x. Die goedkope testen van de Kruidvat zijn toch betrouwbaar?
die van kruidvat heb ik idd ook gebruikt: 1 dag voor nod positief. Maar voor de zekerheid zaterdag weer testen! (kan het nog niet zo goed geloven denk ik...)
jannekeg@ ik heb pco daarom moet ik zo snel al voor een echo ja vindt ik idd erg fijn dat je weet je gelijk waar je aan toe bent. liefs