Hallo, Nou, dacht ik dat ik m'n eisprong begin deze week had, want ik had ook een positieve ovu-test. Niet echt veel vruchtbaar slijm gehad, maar wel iets meer afscheiding wat ook op de eisprong duidde. Nou heb ik sinds vandaag weer wat witte afscheiding, hetzelfde als tijdens m'n vermoedelijke eisprong eerder deze week. Is dit nog een restant van het cervixslijm of komt m'n eisprong nu pas? Hoeveel dagen na de eisprong verliezen jullie nog cervixslijm? Ik heb m'n eisprong op dag 23/24 pas gehad eerder deze week, dus zou nu wel heel erg laat zijn? Ik weet het niet meer! Ovu-testen zijn toch wel betrouwbaar lijkt mij als ze positief zijn of niet? Ik heb de Matcare testen. Nou ja, we gaan denk ik toch maar klussen vanavond dan voor alle zekerheid. En de volgende vraag, beetje genant , maar ik vraag het toch; Ik heb dus i.v.m. de afscheiding die ik had vandaag (zie bovenstaand verhaal) mijn vinger een stuk de schede ingebracht om te bekijken of er nog meer afscheiding zat en hoeveel, maar kan dit kwaad voor een eventuele bevruchting? Want eerder deze week hebben we natuurlijk geklust en kan het nu zijn dat ik wat zaadjes heb weggehaald met m'n vinger? Ik weet dat het een hele domme, stomme vraag is , maar ik wil graag alles weten op het gebied van zwanger worden.
ja hoor, het kan geen enkele kwaad. de zaadjes die sterk genoeg zijn je te bevruchten zitten allang in je bm/eileider. eventueel zaad wat je eruit heb gehaald had toch niet meer gehaald als het al dagen in je zou zitten, daar is je vagina veel te zuur voor.
Nog een vraag > is het slecht als je je mobiele telefoon (als vrouw zijnde) in je kleding bij je draagt op je buik? Ik bedoel met name m.b.t. de straling die er vanaf komt i.v.m. een eventuele bevruchting of juist de kansen op bevruchting kleiner maken of maakt dit niet uit? Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
die ovu testen van matecare heb ik geen problemen mee gehad! en sommige mensen hebben na hun ei wat meer afscheiding maar dat wittige is geen vruchtbaar slijm hoor. meetsal is vruchtbaar slijm doorzichtig . nou meid succes!!