Ik heb trouwens zetpillen 60 mg liggen hier.. Dus niet eens 120.. Ga zo naar de drogist om toch sterkere te halen. Vandaar dat ze toch niet goed heeft geslapen.. (denk ik..)
Toen Quincy 2 maanden was heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen, daar geven ze super veel paracetamol, echt om de zoveel uur. Ik heb toen wel geleerd dat dat dus helemaal niet erg is. Het CB wil ook wel eens zeggen (tegen ons tenminste) dat paracetamol slecht is na prikjes omdat de prikjes dan niet werken. Het ziekenhuis, lees de kinderarts, heeft heel duidelijk gemaakt dat dat onzin is en dat paracetamol helemaal geen kwaad kan. Dat je beter een keer paracetamol kan geven zodat je kindje wat rustiger wordt als het wat heeft, zodat datgene wat ze hebben beter kan genezen!
Nou heb er hier maar 1 ingekwakt! Was huilen geblazen. Niks was goed. Terwijl ze altijd zooo makkelijk is.. Nu is ze weer heel lief! Ondanks af en toe een rot bui..
je bent echt geen slechte mama als je dat doet. (en als dat wel zo zou zijn ben ik er ook een) toen alyssa en later daymian de waterpokken hadden heb ik heb ook gedaan. ik had toen daymian de waterpokken had de apotheek gebelt om te vragen wat ik tegen de jeuk kon doen en die zeiden zelf dat hij best voor de nacht een paracetamol zetpil mocht hebben. het schijnt dat paracetamol ook tegen de jeuk helpt. moet zeggen dat we toen allemaal weer beter konden slapen. liefs doris
Vindt je helemaal geen slecht mama! Mijn dochter heeft ook pas de waterpokken gehad dus ik weet wat het is! Ze sliep er ook echt heel slecht door, had niet echt koorts enkel een beetje verhoging, maar ik heb haar ook een zetpilletje gedaan voor het slapen gaan. Ze heeft de hele nacht weer lekker doorgeslapen na een paarnachten niet geslapen te hebben!
Ik geef ook gewoon paracetamol hoor als ze niet lekker zijn of pijn hebben. Mijn dochtertje heb ik vorige week ook 3 x paracetamol gegeven met de waterpokken, daarna voelde ze zich stukken beter en kon ze ook beter slapen, wat natuurlijk ook belangrijk is.
waarom zou ze voor pijn geen pcm mogen hebben? dat doen wijzelf toch ook weleens? beterschap voor haar.
Meid maak je niet druk. Ik denk dat iedereen in jou situatie haar kind een paracetamol had gegeven ( ik iig wel ) Als Stijn vaak huilend wakker word en we hebben geen idee waarom en hij wil het ook niet vertellen dan geven we hem ook wel eens een paracetamol en dan slaapt hij altjd heerlijk verder
Ik had haar gister voor het slapen gaan een pcm gegeven.. Ze heeft heerlijk geslapen Alleen werdt ze om 5 uur wakker. Maar ik denk door haar tandjes.. Huilen geblazen.. Toen maar om 6 uur een flesje en duppels voor haar tandje.. Nu ligt ze nog te slapen! Heb ook ff kunnen bijtanken! Heerlijk. Bedankt dames!